Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:35:26 GMT

گلشیفته در یزد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۸۶۱۵

گلشیفته در یزد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سریال جدید بهروز شعیبی «گلشیفته» در یزد کلید خورد.

حجم ویدیو: 6.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

مهدی هاشمی،مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی وشیلا خداداد باحضور هومن سیدی بازیگران سریال هستند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری

سریال «سرزمین مادری» با نام سابق «سرزمین کهن» وقایع سال ۱۳۲۰ تا انقلاب اسلامی را، در قالب زندگی پسر بچه‌ای به نام رهی، در سه فصل روایت می‌کند. این سریال گرچه سال‌ها در گنجه تلویزیون خاک‌خورد، اما پس از پخش به دلیل بازیگران شاخص و فیلمنامه جذابش بازهم توانست مخاطبان خود را جلب کند.

به گزارش نمناک، بسیاری از مخاطبان تلویزیون پس از پخش قسمت آخر فصل دوم سرزمین مادری منتظر شروع سرزمین مادری ۳ هستند که در ادامه این بخش از نمناک در مورد زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری، خلاصه داستان فصل سوم سرزمین مادری، بازیگران فصل سوم سرزمین مادری و... اطلاع رسانی می‌کنیم.

فصل سوم سرزمین مادری کی پخش می‌شود؟

زمان پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری و اینکه کی پخش میشود بصورت رسمی اعلام نشده، ولی احتمالا قسمت ۱ -۲ (احتمالی) چهار‌شنبه ۱ فروردین منتشر شود. سریال سرزمین مادری چهارشنبه‌ها از طریق پلتفرم «تلوبیون» منتشر می‌شود و پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها نیز روی آنتن شبکه سه می‌رود.

علی شادمان، شهاب حسینی و آرش مجیدی بازیگران نقش رهی در سه فصل سرزمین مادری

خلاصه داستان فصل سوم سرزمین مادری

این مجموعه به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران در بستر زندگی فردی به نام رهی می‌پردازد و در قالب سه فصل برای پخش آماده شده‌است. در فصل سوم، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد.

بازیگران فصل سوم سرزمین مادری

آرش مجیدی، کوروش سلیمانی، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری بازیگرانی هستند در فصل پایانی به جمع بازیگران سرزمین مادری اضافه می‌شوند. در فصل سوم سرزمین مادری آرش مجیدی به جای شهاب حسینی عهده دار نقش رهی می‌شود و کوروش سلیمانی هم نقش میانسالی سید حشمت را به جای محمد رضا فروتن برعهده می‌گیرد.

خلاصه داستان فصل اول و دوم سریال سرزمین مادری

در فصل اول سریال، کودکی رهی که شخصیت اصلی سریال است به تصویر کشیده می‌شود، که نقش او را علی شادمان بازی می‌کند. مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش ۴ قسمت اول در سال ۹۲ توقیف شده بود، بعد از ده سال ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ به آنتن تلویزیون رسید.

فصل دوم سرزمین مادری که به دنبال فصل اول پخش شد، از سال ۱۳۳۸ تا سال ۱۳۴۴ را شامل می‌شود که حوادث این دوران را از قبیل انقلاب سفید و حادثه فیضیه قم و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را نشان می‌دهد، فیلم‌برداری فصل دوم از دی‌ماه سال ۱۳۸۹ آغاز و در بهمن سال ۱۳۹۲ تمام شد.

فیلمبرداری فصل سوم و آخر سرزمین مادری با تأخیر ۲ ساله مواجه شد، اما سرانجام پیش‌تولید سریال از مرداد سال ۱۳۹۴ آغاز، و فیلم‌برداری فصل سوم در اسفند سال ۱۳۹۴ آغاز شد و در تیرماه سال ۱۳۹۶ پایان یافت.

دیگر خبرها

  • منتخب مجلس، پس از پیروزی ردصلاحیت شد | جنجال فیلم فحاشی زشت!
  • ازم نپرس ؛ قاسم افشار
  • این نماینده مجلس بعد از انتخاب ردصلاحیت شد!
  • این نماینده مجلس که بعد از انتخاب ردصلاحیت شد!
  • کاندیدای ورامین، پس از پیروزی توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد
  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • (ویدئو) کاندیدای ورامین، پس از پیروزی در انتخابات ردصلاحیت شد!
  • بچه یتیمی که حکیم باشی دربار نادرشاه افشار شد! + فیلم
  • جشن گل سه امتیازی خاص بود (عکس)
  • دهبکری بم دارای شهردار شد