Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از maide.az؛ «جواد جواداف» یکی از وکلای شیخ سردار حاج‌حسنلی، روحانی شیعه محبوس اهل جمهوری آذربایجان از تصمیم مجدد دادگاه برای بازبینی حکم حبس وی خبر داد.

جواداف در ادامه تصریح کرد: این دادگاه در تاریخ 30 ژانویه سال 2018 برای بررسی مجدد حکم حبس این روحانی سرشناس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حاج حسنلی، چهارم اسفند‌ماه سال گذشته در پی شکایت فرمانداری شهر «ماسالی» از وی به خاطر برگزاری نماز جمعه با حضور صدها نمازگزار بازداشت و طی دادگاهی در 12 تیرماه سال جاری با اتهام‌هایی واهی به 3 سال حبس محکوم شده است.

در جمهوری آذربایجان از این روحانی شیعه به عنوان محبوس نماز یاد می‌شود و بسیاری از مردم حکم دادگاه را ناعادلانه دانسته و خواستار آزادی وی هستند/.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از استان است.
براین اساس سامانه بارشی رگباری مجدد روز دوشنبه در نیمه غربی استان فعال و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هم در استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.
دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است