Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتی یک لحظه از رفتن فرزندانم در راه اسلام پشیمان نیستم و چه بسا فرزندانی که به راه خطا رفتند، یا در مسیر دیگری کشته شدند و هیچ اجری برای آنها نبود، اما فرزندان من در راه خدا و حفظ اسلام رفتند و ما خوشحالیم که سرنوشت اینگونه رقم خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار؛ یادواره خانه های آسمانی، شامگاه چهارشنبه، در منزل عبدالرحیم جابرانصاری پدر شهیدان احمد و عبدالکریم جابرانصاری در دهاقان، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرحیم جابرانصاری، پدر شهیدان جابرانصاری در این یادواره گفت: عبدالکریم به اختیار خود در خط مقدم جبهه شرکت کرد و در تماسی با ما گفت پدرم بصورت داوطلبانه به جبهه رفتم؛ او در جاده ماهشهر –آبادان و در زمان بنی صدر ملعون که به خدمت سربازی رفته بود شهید شد، او اولین شهیدی بود که پیکر پاکش را به دهاقان آوردند و تشییع کردند.
وی افزود: احمد هم در سن ۱۸ سالگی بعد از شهادت برادرش در بسیج ثبت نام کرد، چون برادرش شهید شده بود، در بسیج به او گفتند: ما نیروی تدارکاتی نمی خواهیم تا او را منصرف کنند، ولی او همچنان اصرار داشت برود بنابراین رضایتنامه ای از بسیج آورد و برای رفتن آماده شد، ما هم وقتی دیدیم خودش می خواهد برود مانعش نشدیم.
پدر دو شهید سرافراز خاطرنشان کرد: وقتی مادرش گفت خدمت دیگری هم می توانی به جبهه کنی گفت: مادر جان نظام به حضور ما در جبهه نیاز دارد و باید برای حفظ اسلام برویم در نهایت بعد از چند روز آموزش به جبهه اعزام شد و سپس در یکی از عملیات ها مجروح و در شیراز بستری شد.
جابرانصاری تصریح کرد: احمد در عملیات والفجر مقدماتی در زمانی که با دوستانش ماشاءالله عسگری زاده و یدالله ولیخانی در یک جبهه بودند، شهید شد و ۱۲ سال مفقودالاثر بود، ما هم هیچ خبری نداشتیم که احمد شهید شده یا نه؟ چون ۱۲ سال از او خبر نداشتیم گفتیم شاید اسیر شده و وقتی اسرا آزاد شدند خبر دادند که احمد در عملیات والفجر مقدماتی شهید شده است.

وی گفت: حتی یک لحظه از رفتن فرزندانم در راه اسلام پشیمان نیستم و چه بسا فرزندانی که به راه خطا رفتند، یا در مسیر دیگری کشته شدند و هیچ اجری برای آنها نبود، اما فرزندان من در راه خدا و حفظ اسلام رفتند و ما خوشحالیم که سرنوشت اینگونه رقم خورد.

پدر شهیدان جابرانصاری اظهار کرد: بعد از اطلاع از عملیات والفجر که نمی دانستیم احمد شهید شده یا اسیر، به خانه رفتم و دیدم خانواده ناراحتند، به مدرسه علمیه رفتم و به قرآن تفأل زدم، آیه ای آمد که ترجمه آن این بود: «آنچه در دست خداست ماندنی است و اگر صبر کنید خداوند اجر آن را می دهد»، قوت قلب گرفتم و فهمیدم که اجر صبر ما محفوظ است.
وی گفت: در انتظار احمد بودیم که مفقودالاثر بود همیشه چشم به در بودیم که آیا احمد شهید شده و یا هر لحظه می آید ، همیشه مضطرب بودیم ولی توکلمان به خدا بود.
او گفت که از شهدایم شفاعت می خواهم که با اخلاص و حقیقتی که داشتند و من نیز می دانم مقامشان بسیار رفیع است، ما را در آن دنیا شفاعت کنند.
پدر دو شهید گرانقدر از جوانان خواست تا دنباله رو شهدا باشند و خواهران در حفظ حجاب و عفت خود دقت کنند، پسران در غیرت خود محکم باشند و بدانند برای حفظ اسلام و قرآن باید همت کنند که رستگار شوند و الا نمی توانند جوابگوی شهدا باشند.
جابرانصاری خاطرنشان کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم، باید بدانیم کجا بودیم و به کجا رسیده ایم؟
وی افزود: خدا رحمت کند امام (ره) که اسلام را در ایران زنده کرد و هم اکنون به جایی رسیده ایم که می طلبد همه شکرگزار نعمت خدا باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏بعضی مدیران ⁧‫#دولت_رئیسی‬⁩ نقش ⁧‫#شاه‌سلطان‌حسین‌صفوی‬⁩ را بازی می‌کنند و با آمارهای قلابی،دل خود و رئیس‌جمهور را خوش می‌کنند.

‏عده ای هم در پستهای‌اقتصادی با ایفای نقش ⁧‫#محمودافغان‬⁩ مملکت را ویران می‌کنند.

‏جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت،لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902683

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند