Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان نامزدهای تایید صلاحیت شده برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال را در حالی اعلام کرد که نام بهنام محمودی در لیست نهایی قرار ندارد. آفتاب‌‌نیوز :  ثبت نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال برای معرفی شانزدهمین رئیس این فدراسیون از 16 تا 29 مهر ماه انجام شد و در این مدت 10 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ساعت ۱۰ روز پنج‌شنبه هفتم دی ‌ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار می‌شود.
وزارت ورزش و جوانان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال را به قرار زیر اعلام کرد:
 • دکتر احمد ضیایی
 • دکتر محمد تقی حسن‌زاده
 • دکتر امیر حسین منظمی
 • کریم فروزان
به گزارش ایسنا، ثبت نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال برای معرفی شانزدهمین رئیس از 16 تا 29 مهر ماه انجام شد و در این مدت 10 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند. اسامی 10 نامزد تصدی ریاست فدراسیون والیبال آنان به قرار زیر است:
احمد ضیایی، بهنام محمودی، علیرضا سلیمی آوانسر، علی نیکنام‌فر، الهام رضایی، محمد شاهمرادی، علی پورعروجی، محمد تقی حسن‌زاده، امیر حسین منظمی و کریم فروزان
بر این اساس بهنام محمودی والیبالیست نامدار و عضو سابق تیم ملی ایران از سوی وزارت ورزش برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت نشده است. علاوه بر محمودی 5 نامزد دیگر نیز صلاحیت‌شان برای ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال احراز نشده است.
فدراسیون والیبال در حال حاضر با سرپرستی معاون قهرمانی وزارت ورزش اداره می‌شود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام