Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:29:14 GMT

نبود زمین مناسب، مشکل گلفی ها در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۰۲۴۸

نبود زمین مناسب، مشکل گلفی ها در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛علی‌اصغر سالوند، رئیس هیات گلف استان همدان افزود:با اضافه شدن یک زمین گلف به استان می‌توان ورزشکاران بیشتری را در این رشته جذب کرد، اظهار کرد: یکى از مشکلات هیات گلف کمبود زمین است و تلاش‌هاى زیادى براى احداث زمین‌هاى گلف انجام شده است.

وی به وجود 50 زمین گلف و مینى‌گلف در ایران اشاره کرد اظهار داشت: زمین تخصصی گلف در مجموعه ملت همدان با مساحت یک‌هزار و 500 متر زیربنا درهمدان وجود دارد که یکی از زمین‌های بی‌‌نظیر گلف در کشور است و نخستین زمین مینی‌گلف استاندارد 18 حفره‌ای همدان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات گلف استان همدان بیان داشت: ورزشکاران همدانی در رشته‌های مینی‌گلف و وودبال صاحب جایگاه هستند و در مسابقات کشوری صاحب مدال‌های ارزشمندی هستند.

سالوند در ادامه توضیح داد: بازی گلف در محیط چمنی، خاکی و حتی برف وجود دارد اما نبود مکانات، شرایط بازی در زمستان را سخت می‌کندو تاکید کرد در مرکز استان فقط در چمن مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور امکان بازی گلف فراهم است.

وی  با بیان اینکه برخلاف تفکر مردم گلف جزو ارزان‌ترین رشته‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: ابتدا برای مدتی از علاقه‌مندان به گلف هزینه‌ای نمی‌گیریم و حتی وسایل و امکانات بازی را رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

رئیس هیات گلف استان همدان در پایان برگزاری برنامه‌های همگام با محیط زیست در راستای ورزش سبز را از برنامه‌های این هیات دانست و گفت: کلاس‌های آموزشی مینی‌گلف، وودبال و بهکاپ در فضاهای ورزشی و سرپوشیده مدارس و دانشگاه‌ها در فصل زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /غ

گلف،  ورزشی مهیج و ارزان برای علاقمندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • تم تولد پسرانه چیست؟