Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس میز نخبگان سیستان و بلوچستان گفت: طبق براوردها، زندگی زناشویی کم درآمدها موفق تر از پردرآمدها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپایگاه خبری اوشیدا؛ بیشتر افراد بر این باورند که پول عامل خوشبختی است، هر چند بدون پول نمی توان زندگی کرد اما می توان با قناعت و دراز کردن پا در حد گلیم خود خوشبختی را نیز تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زندگی زناشویی با فهم و درک متقابل و در کنار آن صبر و بردباری و استفاده حداکثری از حداقل ها می تواند شیرین و لذت بخش باشد.

رئیس میز نخبگان سیستان و بلوچستان و دکترای ریاضیات با گرایش اقتصاد عنوان کرد: انسان تنها موجودی که از روح خدا در او دمیده شده می باشد و بر این اساس برترین خالق روی زمین است.

عباسعلی نورا به خبرنگار اوشیدا؛ گفت: زندگی کردن نیاز به روح دارد زندگی بدون روح فاقد احساسات است و فقدان احساسات همان پوچ گرایی می باشد.

وی ادامه داد: احساسات با اندیشه و تعقل معنی دار می‌شود همان‌طور که تعقل به تنهایی زندگی را شاداب نخواهد کرد احساسات بدون کنترل زندگی را به پرتگاه سقوط می‌برد.

مدیر میز نخبگان سیستان و بلوچستان گفت: در یک نتیجه منطقی زندگی نیاز به روح دارد، بنابراین باید دانست که هدف از روح در زندگی چیست؟

وی تاکید کرد: روح در زندگی منشا شادابی، تحرک، امید، تفاهم، مهربانی و محبت، دلگرمی، رفتار نیک، گفتار نیک، زبان نرم، خوی نیک، سخاوت، همیاری، وفا به عهد، احترام گذاشتن، درک کردن شرایط، تنظیم روابط جنسی، شادابی با داشت ها، خوش بینی و مثبت اندیشی ... تعریف می‌شود.

نورا ابراز داشت: زناشویی مهمترین رکن زندگی اجتماعی است، هر گاه در جامعه روابط زناشویی با چالش مواجه شود تمام جوارح جامعه صدمه می‌بیند و زندگی اجتماعی را با خلل مواجه خواهد کرد.

استاد دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: برای یک جامعه شاد و پایدار ، به زندگی زناشویی شاد و پایدار نیاز می‌باشد و برای زندگی شاد و پایدار، زندگی نیاز به روح دارد.

نورا اضافه کرد: برای نشان دادن اهمیت موضوع تصور کنید بعضی از مولفه های روح خدشه دار شود شک نکنید که زندگی زناشویی خدشه دار می‌شود، مثلا اگر در زناشویی وفا به عهد خدشه دار شود زندگی از هم خواهد پاشید.

وی تاکید کرد: اگر در زناشویی تند خویی و بد زبانی رواج داشته باشد شادابی از زندگی رخت بر می‌بندد، اگر روابط جنسی در زناشویی سرد شود زندگی هم سرد می شود، اگر خوش بینی در زناشویی با بدبینی عوض شود زندگی را ماتم خواهد کرد و اگر هر یک از مولفه روح در زندگی خدشه دار گردد مسلما زناشویی را خدشه دار می‌کند.

نماینده ادوار سیستان و بلوچستان ابراز داشت: آنچه روح را می‌تواند با مولفه های آن پیوند دهد تعقل، تدبر و خوب اندیشیدن و تربیت و پرورش می‌باشد.

وی عنوان کرد: روح در زندگی با هر شرایطی می‌تواند شادی و پایداری را حفظ کند به شرط اینکه زوجین هر دو مولفه ها را رعایت کنند و در این راستا تحقیقات نشان می‌دهد که کم درآمد ها و طبقه متوسط در این راستا موفق تر از پردرآمد ها هستند.

نورا در پایان اذعان کرد: بیابیم برای زندگی شاد و پایدار حافظ مولفه های روح در زندگی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید

 به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ موفق شد تایلندِ میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از پایان این رقابت‌ها باقر محمدی عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای سیزدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | راهبردهای موفق حماس در نبرد با صهیونیست ها
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن