Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان تیران و کرون در امامزاده احمد (ع) این شهرستان با پیکر پاک شهید قاسم رضایی وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مردم شهرستان تیران و کرون در امامزاده احمد (ع) با پیکر پاک شهید قاسم رضایی وداع کردند.

مردم این شهرستان و برخی نقاط استان اصفهان از شامگاه چهارشنبه با حضور در امامزاده احمد (ع) به استقبال پیکر شهید رضایی رفتند و پس از ورود پیکر این شهید با وی وداع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیکر شهید قاسم رضایی از تیپ فاطمیون پس از 50 روز مفقود بودن کشف شده و به شهرستان تیران و کرون بازگشت.

شهید قاسم رضایی، 22 ساله و ساکن تیران و کرون در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در عملیات دیر الزور سوریه به شهادت رسیده و پیکر مطهرش 50 روز مفقوه بوده است.

مردم شهرستان شهید پرور تیران و کرون بار دیگر با حضور پرشکوه خود حماسه‌ای دیگر را برای این شهرستان رقم زده و از دلاوردی و شجاعت این شهید گزانقدر تقدیر خواهند کرد.

این مراسم در فضایی معنوی و با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان تیران و کرون و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار شد و بار دیگر مردم با شرکت در این مراسم با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کردند و نشان دادند که پشتیبان ولی فقیه هستند و تا پای خون برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان فشانی می کنند.

اطلاعات تکمیلی برای تشییع پیکر مطهر این شهید به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند ۲۹ فروردین ماه امسال پیکر‌های مطهر ۷ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی والفجر ۱ تفحص نمایند.

در ادامه فیلم مربوط به این عملیات تفحص را تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان