Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@16:02:33 GMT

پلیس +10 تا ساعت 22 پاسخگوی خلافی خودرو است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۰۴۲۴

دفتر پلیس +10 امشب تا ساعت 22 برای ارائه خلافی خودرو و دادن شناسه پرداخت پاسخگو هستند.
به گزارش صدای ایران، امروز آخرین مهلت پرداخت چریمه های رانندگی برای جلوگیری از دو برابر شدن جریمه ها است.
جریمه های تسلیمی که دو ماه از صدور آن گذشته باشد دو برابر می شود و امروز 30 آذر آخرین مهلت برای پرداخت آن به صورت عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شهروندان همچنین می توانند از برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند.
در صورتی که همراه با VIN خودرو یک علامت ستاره نیز اضافه شود، علاوه بر دریافت صورت وضعیت و میزان خلافی، شناسه قبض و شناسه پرداخت نیز به آنها نمایش داده می شود.



منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست