Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری تهران نشان داد شهروندان آمادگی لازم برای مقابله با زلزله را نداشته و به نوعی دچار سردرگمی شده بودند.‌ محمود صادقی  با بیان اینکه زلزله ۵.۲ ریشتری تهران می تواند محک مناسبی برای ارزیابی میزان آمادگی دستگاه های امدادی باشد، گفت: این زلزله تا حدی نشان داد که تهران ضربه پذیر و آسیب پذیر است به گونه ای که شاهد ترافیک سنگینی در خیابان های تهران به ویژه معابر کم عرض بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: ترافیک سنگین پس از وقوع زلزله دیشب تهران بیانگر این بود که مردم تهران برای مقابله با زلزله آماده نبوده و آموزش های لازم را ندیده و به نوعی دچار سردرگمی بودند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش های لازم برای مواجهه با بحران باید به مردم تهران ارائه شود، تصریح کرد: شب گذشته اطلاعاتی از مراکز مدیریت بحران و سوله ها در اختیار مردم قرار داده شد این در حالی است که این اطلاعات باید قبل از بحران و به طور مداوم به مردم ارائه شود و شهروندان از وجود چنین مراکزی آگاه باشند تا در اولین فرصت بتوانند به این مراکز پناه ببرند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با بیان اینکه هر شهروند تهرانی باید یک امدادگر باشد، افزود: آموزش و آمادگی شهروندان برای مقابله با بحران امری ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد؛ در این رابطه نیاز است تمامی دستگاه ها برای مواجهه با بحران بحران های احتمالی در حال آماده باش باشند و همچنین سوله هایی که در آنها تغییر کاربری داده شده هر چه سریع تر به ماهیت اصلی خود بازگردانده شوند تا در زمان بحران بتوانند مثمرثمر واقع شوند.

عضو مجمع نمایندگان تهران در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه آمادگی مواجهه با بحران های احتمالی باید در دستگاه ها چندین برابر شود از تراکم فروشی و ساخت برج های بلند در پایتخت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه ساخت و سازهای غیراصولی و برج های بلندمرتبه در معابر کم عرض امدادرسانی به مصدومان در زمان بحران را با مشکل مواجه می کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی

دیدار تیم‌های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت. در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی می‌زند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان