Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: ایجاد کارگروه ویژه برای برطرف کردن مشکلات هیئت‌های ورزشی این شهرستان یکی از راهبردهای اداره ورزش و جوانان است و بر این اساس در سال‌های آینده شاهد توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی این خطه هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، مهدی نوایی در آیین استقبال و تجلیل از غلامرضا عبدی داور بین‌المللی سپک تاکرای مراغه اعزامی به مسابقات جهانی تایلند اظهار داشت: توسعه ورزش‌های همگانی و حمایت از هیئت‌های ورزشی در این شهرستان ضروری بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:شهرستان مراغه در حال حاضر نه‌تنها در استان آذربایجان شرقی بلکه در کشور به عنوان قطب ورزش شناخته شده و استعدادهای خوبی در این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد که با برنامه‌های جدید حمایتی از سوی اداره ورزش و جوانان شاهد تغییرات خوبی در حوزه ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

نوایی در ادامه با اشاره به اینکه موفقیت در حوزه ورزش این شهرستان نیازمند کارهای مشارکتی است اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه ورزش همگانی در این شهرستان همراهی ادارات و مشارکت فعال هیئت‌های ورزشی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در ادامه با اشاره به ایجاد کارگروه ویژه برای برطرف کردن مشکلات ورزشی در مراغه، گفت: ایجاد کارگروه ویژه برای برطرف کردن مشکلات هیئت‌های ورزشی این شهرستان یکی از راهبردهای اداره ورزش و جوانان بوده و بر این اساس در سال‌های آینده شاهد توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی این خطه هستیم.

نواییبا اشاره به حضور داور بین‌المللی این شهرستان در مسابقات جهانی سپک تاکرا، تصریح کرد:قضاوت غلامرضا عبدی مراغه‌ای در عرصه مسابقات ورزشی در سطح جهانی، مایه مباحت و افتخار برای جامعه ورزشی شهرستان و کشور است.

وی ادامه داد:غلامرضا عبدی مراغه‌ای علاوه بر اینکه مربی تیم‌های ملی بزرگ‌سالان و پایه کشور مشغول خدمت است وی به عنوان رئیس انجمن سپک تاکرا استان آذربایجان شرقی نیز منصوب شده است که این موقعیت می‌تواند به توسعه ورزش این شهرستان در رشته سپک تاکرا کمک خوبی کند.

رئیس اداره ورزش جوانان مراغه در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در توسعه ورزش همگانی این شهرستان، گفت: توسعه ورزش همگانی در کشور یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان بوده و این اداره در مراغه نیز در تلاش است با فرهنگ‌سازی‌های لازم نسبت به توسعه ورزش همگانی در بین مردم اقدام کند.

به گزارش تسنیم مسابقات جهانی سپک تاکرا با حضور تیم های مختلف دنیا، 17 دسامبر با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش مردان به پایان رسید.

انتهای پیام/

توسعه ورزش‌های همگانی مراغه با ایجاد کارگروه ویژه برطرف کردن مشکلات هیئت‌های ورزشیآیین استقبال از غلامرضا عبدی مراغه ای داوربین المللی سپک تاکرا اعزامی به مسابقات تایلند به روایت تصویرآیین استقبال از غلامرضا عبدی مراغه ای داوربین المللی سپک تاکرا اعزامی به مسابقات تایلند به روایت تصویرآیین استقبال از غلامرضا عبدی مراغه ای داوربین المللی سپک تاکرا اعزامی به مسابقات تایلند به روایت تصویرآیین استقبال از غلامرضا عبدی مراغه ای داوربین المللی سپک تاکرا اعزامی به مسابقات تایلند به روایت تصویر R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش

اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در دیدار با سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: یکی از چالش‌های بزرگ استان در سال گذشته ذهنیت‌های منفی نسبت به استان بوده که توانستیم با معرفی استان تاحدود زیادی این نگاه ها را تغییر دهیم.

استاندار کردستان گفت: یکی از جنبه های مثبت حوزه ورزش ایجاد نشاط اجتماعی است و ورزش به خوبی می‌تواند این مهم را تحقق بخشد. 

وی حضور نخبگان ورزشی در استان را کمک بزرگی برای معرفی کردستان دانست و افزود: از این طریق سعی می‌کنیم کردستان و ظرفیت‌های آن را به مردم کشور معرفی کنیم.

زارعی کوشا در پایان برای میزبانی استان از اردو‌های و مسابقات ورزشی اعلام آمادگی کرد و گفت: ما به این فضا نیاز داریم و استان کردستان برای میزبانی از مسابقات حتما مدنظر قرار گیرد.

ورزش کردستان در حال توسعه است

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در این دیدار اظهار کرد: ورزش کردستان در حال توسعه است و فضای صمیمی و دلگرم کننده موجود به ارتقای هرچه بیشتر توسعه کمک شایانی می‌کند.

نصرالله پریچهره با تاکید بر اینکه ورزش نیازمند فضایی آرام و به دور از استرس‌های روانی است، اضافه کرد: کردستان سرشار از آرامش و امنیتی است که ورزشکار به آن نیاز دارد و این مهم می‌تواند سبب توسعه ورزش در استان شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ رشته ورزشی پرطرفدار زیر پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی است، بیان کرد: این رشته‌ها ورزش‌هایی پرطرفدار و مفرح هستند که کم‌ترین آسیب را نیز درپی دارند.

پریچهره گفت: آینده ورزش ایران و جهان در رشته‌های جدیدی است که نیازمند معرفی به جوانان است. 

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری اردو‌ها رو رویداد‌های مختلف ورزشی در استان گفت: سال قبل به اندازه ۲۰ سال میزبانی از مسابقات و اردو‌ها را برعهده داشته ایم. 

آمنه غلام ویسی افزود: با این حمایت‌ها آمادگی میزبان اردو‌های تیم ملی و مسابقات ملی و بین المللی را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم