Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد اصلانی معاون عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد: بحرانی که امروز در دنیا در مورد مسائل زیست محیطی به وجود آمده به علت بحران اخلاقی است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است اخلاقیات در جامعه نهادینه شود و بایستی این تغییرنگاه‌ها از خانواده‌ها و جوامع دانشجویی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه رفع بحران مسائل زیست‌محیطی از بستر اخلاق عبور می‌کند، بیان داشت: هر فرد باید خود وارد عمل شود و گفتاردرمانی‌های فعلی را وارد حوزه عمل کرد و به مسائل زیست‌محیطی نگاه عملیاتی داشت.

اصلانی با ابراز اینکه مدیران در مورد طبیعت و مسائل مربوط به آن برای مردم الگو باشند، تصریح کرد: اولویت در تمامی کار‌ها با محیط زیست است چرا که در جوامع توسعه یافته رعایت مسائل زیست‌محیطی یک اصل است.

وی یادآور شد: دانشجویان تنها به تشکل‌های خود اکتفا نکنند بلکه با ایجاد حس علاقمندی در بین دیگر دانشجویان آن‌ها را نسبت به منابع طبیعی ترغیب نمایند.

انتهای پیام/م

رفع بحران زیست‌محیطی از بستر اخلاق عبور می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب