Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ‌گفت: اگر فردی آمریکا را مصداق استکبار نداند و روحیات استکبارستیزی نداشته باشد، دینش دچار نقصان است و با آرمان‌های انقلاب و امام زاویه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات استان قم برگزار شد، اظهار داشت: روز نهم دی روز میثاق و بیعت امت اسلامی با ولایت است و در این دهه بزرگ، دستگاه‌های مربوطه باید برای هر چه‌بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فضای همکاری و تعامل ایجاد کرده و به افزایش کیفیت این برنامه‌ها کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزهای نهم تا نوزدهم دی‌ماه دهه بصیرت نام‌گرفته است و باید از این فرصت برای تبیین و تشریح فتنه استکباری سال 88 بهره ببریم و همچنین ربط دادن فتنه 88 به انتخابات، اشتباه بزرگی است، چراکه این فتنه به‌واسطه قدرت‌های استکباری دنیا طراحی‌شده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: دشمنان نظام اسلامی از شرایط حساس انتخابات در اهداف فتنه گرانه خود نهایت بهره را برده که وقتی به اسناد و مدارک موجود رجوع می‌شود، ابعاد پیچیده‌ای از این فتنه برای انسان نمایان می‌گردد که این فتنه بزرگ و پیچیده حاصل نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و استکبار جهانی از جمله انگلیس، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بود.

لطفی با موردتوجه قرار دادن اجتماع بزرگ مردم قم در روز 9 دی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های انقلاب مردم قم همواره درراه حمایت از انقلاب پیشتاز بوده‌اند و هرزمانی برای دین و انقلاب احساس خطر کرده‌اند، با حضور حماسی خود، حرکات انقلابی را به منصه ظهور گذاشته‌اند که حضور مردم قم در 9 دی نیز از سنخ همین حماسه‌ها است.

وی ادامه داد: مردم سراسر ایران در روز 9 دی نسبت به مقدسات و فرهنگ خویش احساس خطر کردند که به همین دلیل با مشارکت همگانی در تمام شهرها مخصوصاً شهر مقدس قم در مقابل کینه و کید استکبار ایستادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اهمیت بزرگداشت تمامی مناسبت‌های انقلاب افزود: سال 1397 چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقم می‌خورد و به همین دلیل باید تمامی برنامه‌های منصوب به پیروزی انقلاب اسلامی ازجمله قیام 19 دی باشکوه بیشتری برگزار گردد.

لطفی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با مدیریت حوزه‌های علمیه جهت برگزاری مناسک روز 9 دی انجام‌شده که مهم‌ترین رکن این برنامه‌ها با حضور اقشار مختلف مردم مخصوصاً طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد که امید بوده این مراسم در حدشان شهر مقدس قم برگزار گردد.

وی گفت: اگر فردی آمریکا را مصداق استکبار نداند و روحیات استکبارستیزی نداشته باشد، دینش دچار نقصان است و با آرمان‌های انقلاب و امام زاویه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: متأسفانه این روزها شاهد این هستیم که برخی در جهت مظلوم‌نمایی و تطهیر سران فتنه تلاش می‌کنند و این در حالی است که نظام اسلامی نسبت به این فتنه گران داخلی بسیار مهربان بوده و به‌جای محاکمه، این افراد را در منازلی که از امکانات خوبی برخوردار است حفاظت می‌کنند.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام