Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در یادداشتی اظهار امیدواری کرد که موضوع حسام فتاحی آنالیزور تیم فوتبال سپاهان در سایه آرامش و خویشتنداری حل و فصل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یادداشت رمضانی راد درباره حسام فتاحی آمده است:

با توجه به خبر منتشره در مورد اخراج آقای حسام فتاحی عزیز لازم است تا موارد زیر را به اطلاع هواداران برسانم:

_ موضوع اخراج ایشان توسط مدیرعامل باشگاه به هیچ وجه مطرح نبوده و آقای محسن طاهری به ما اعلام نمودند به خاطر مصاحبه اخیر و مطالب منتشره ایشان در فضای مجازی هیچگونه شکایتی از حسام ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

_ کمیته انضباطی باشگاه در جلسه ای با حضور آقای فتاحی موضوع انتقادات و مصاحبه تند ایشان را بررسی و هنوز رایی صادر نکرده است.

_ آقای زلاتکو کرانچار حسام را اخراج نکرده و به دلیل مصاحبه های تند ایشان را در اختیار باشگاه قرار داد تا رای کمیته انضباطی درباره وی صادر و تا اطلاع ثانوی در تمرینات حاضر نشود.

_ امیدواریم در سایه آرامش و خویشتنداری این موضوع به خوبی حل و فصل شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام الدین آشنا و محمد جواد آذری جهرمی، اعضای کابینه دولت روحانی به فعالیت مجدد گشت ارشاد واکنش نشان دادند.

آشنا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گشت را ارشاد کردند؟

انتقاد آذری جهرمی از گشت ارشاد

همچنین آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارشهای متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896662

دیگر خبرها

  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد