Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@23:29:14 GMT

زلزله تهران یک مانور مفید و زنگ خطر جدی بود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۱۹۲۳

زلزله تهران یک مانور مفید و زنگ خطر جدی بود

تین‌نیوز | 

وزیر نیرو گفت: این زلزله برای تیم‌های اجرایی یک مانور مفید و برای مردم زنگ خطر بود تا ما بعد از این آرامش، زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم.

به گزارش تسنیم،  رضا اردکانیان وزیر نیرو در گفت‌وگوی با شبکه خبر به بیان اقدمات انجام شده پس از زمین لرزه شامگاه گذشته ملارد پرداخت و گفت: هم اکنون در وزارت نیرو در کنار همکاران ستاد عملیات از نزدیک شاهد آمادگی‌ هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه برق یک پست فوق توزیع 63 کیلوولتی ما در شمال غرب تهران به علت عمل کردن لایه حفاظتی از مدار خارج شده بود که بلافاصله با مانورهای لازم موضوع حل شد و خللی در تامین برق پیش نیامد.

وزیر نیرو تاکید کرد: شرایط در شبکه‌های فشار قوی، متوسط و ضعیف کاملا پایدار است و در عین حال تیم‌های عملیاتی در آماده باش کامل هستند.

اردکانیان با اشاره به اینکه شرایط آب و فاضلاب در استان‌های تهران و البرز کاملا طبیعی است، تصریح کرد: در عین حال تیم‌های عملیاتی تهران، البرز و استان‌های معین به حکم وظیفه در حالت آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های فنی لازم در سد امیرکبیر نیز انجام شده و شرایط کاملا عادی است.

وزیر نیرو در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این زلزله برای تیم‌های اجرایی یک مانور مفید و برای مردم زنگ خطر بود. که ما بعد از این آرامش، زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم و آماده باشیم کشور را از جهات مختلف برای زلزله‌های که به طور طبیعی پیش خواهد آمد همچون بسیاری از نقاط دنیا ایمن کنیم.

اردکانیان در پایان گفت: این ایمن سازی هم وظیفه دولت و دستگاه‌های اجرایی است مثل وزارت نیرو در ارتباط با سازه‌های آب و برق و هم وظیفه آحاد مردم در ارتباط با سازه‌های مسکونی که بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،تعداد زیادی از فرهنگیان هر سال به علت‌های مختلف مانند تغییر محل زندگی، ازدواج، انتقال اجباری پدر یا همسر به دنبال گرفتن انتقالی موقت یا دائم از محل کار خودشون هستند.

 برخی از فرهنگیان خصوصا بانوان فرهنگی درباره نقل و انتقالات با مشکلاتی مواجه هستند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند .

شهروند خبرنگار ما می‌گوید بعد از ۱۵ سال خدمت در پاکدشت خواستار انتقال به محل زندگی خود در تهران است ولی تاکنون با درخواستش موافقت نشده است.

بنا بر اعلام  آموزش و پرورش، مشمولان انتقال فرهنگیان باید دارای شرایطی که آموزش و پرورش و ستاد اجرایی آن تصویب کرده است باشند .

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

فرهنگیان زیادی برای تدریس به شهرستان‌های اطراف تهران از جمله پاکدشت می‌روند و هرساله درخواست جابجایی به شهر تهران دارند و در سامانه نقل و انتقال ثبت نام می‌کنند اما با انتقالی آنها به خاطر کمبود نیرو در مبدا موافقت نمی‌شود در حالی که در شهر تهران کمبود معلم داریم و متاسفانه این کمبود نیرو با جذب نیروهای از استان‌های مختلف تامین می‌شود در حالی که می‌توانند نیروها را ساماندهی کنند.
من معلم مقطع ابتدایی هستم و ۱۵ سال است که  از تهران پاکدشت می‌روم، لطفا ابن موضوع را پیگیری کنید. 

 

 

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از فیلمبرداری و مانور پهپاد تهاجمی روی سطح آب | جست و جو ، یافتن هدف و حمله را ببینید
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟