Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید جعفر موسوی مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار جمعی از خیرین عراقی و سرمایه گذاران استانی مقیم کشور کویت از کارگاه‌های قالی بافی استان گفت: تا پایان سالجاری، ۸۰ تخته فرش در این کارگاه‌ها بافته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون ۴۰ تخته فرش با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در استان بافته شده است.

موسوی با اشاره به راه اندازی ۲۶ کارگاه‌ فرش بافی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حدود ۳۶۰ بافنده زن در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این فرش‌ها پس از اتمام بافت، در نمایشگاهی به فروش خواهد رسید و درآمد حاصل جهت کمک به ساخت صحن مطهر عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلا صرف می‌شود.

گفتنی است: جمعی از خیرین عراقی و سرمایه گذاران استانی مقیم کشور کویت پس از دیدار با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از سه کارگاه قالی بافی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری واقع در شهر وردنجان و روستا‌های شیخ شبان از توابع شهرستان بن و پیربلوط در شهرستان شهرکرد دیدن کردند.

گفتنی است: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری از سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/خ

فعالیت ۲۶ کارگاه‌ فرش بافی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه