Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندیمشک - ایرنا - استفاده نادرست از سوخت گیری کپسول گاز ال پی جی در یکدستگاه خودرو وانت پیکان در اندیمشک سبب انفجار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اندیمشک روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این حادثه صبح امروز در کمربندی اندیمشک در یک خودروی وانت بار رخ داد.‏
مهدی خادمی افزود:راننده این خودرو با استفاده از سیلندر گاز مایع در حال گاز گیری خودرو بود که انفجار رخ داد و این خودرو به طور کامل در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تعویض غیرایمنی سیلندر گاز موجب انفجار آن شد اما راننده به خاطر اینکه دور از خودرو قرار داشت ‏آسیب ندید.
با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی اندیمشک از انفجار سایر سیلندرهای گاز مجاور خودرو جلوگیری شد.‏
وی افزود:در این حادثه 2 دستگاه موتورسیکلت نیز به طور کامل در آتش سوخت.
خادمی با اشاره به اینکه آتش سوزی خودرو با حضور به موقع آتش نشانی خاموش شد گفت:رعایت نکردن موارد ایمنی حین ‏سوختگیری در تعویض سوخت های الی پی جی همواره موجب بروز حادثه شده است.
وی تاکید کرد: استفاده از گاز ال پی جی در خودروها استاندارد و ایمن نیست و ضروری است کلیه های مغازه های غیرمجاز در این زمینه به بیرون از شهر انتقال یابند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان