Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مصوبات کمیته قضایی با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که محور اصلی دستگاه قضائی استان حمایت از سرمایه‌گذاران و دستیابی به پیشرفت و توسعه استان است به همین منظور مصوبات کمیته قضایی با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری در اردبیل اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصوبات  این کمیته قضایی نوعی استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های قضایی است و برای دستیابی به نتیجه مورد نظر در این زمینه نیاز است با نگاه استانی نسبت به حل مشکلات اقدام شود و در این زمینه نیاز است مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل همکاری و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که بی‌توجهی به بهبود وضعیت اقتصادی، اشتغال و تولید زمینه افزایش آسیب‌های اجتماعی را ایجاد می‌کند که به همین منظور نیاز است در این زمینه اقدامات مناسبی مبنای کار قرار گیرد تا شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه باشیم.

خدادادی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ما یک اصل اساسی و ضروری است و تنها راه حل در این زمینه جذب سرمایه است که در این زمینه در استان اردبیل باید اقدامات مناسبی انجام داده شود تا بتوانیم نسبت به بهبود وضعیت اشتغال گام‌های موثر و هدفمندی برداریم.

وی بیان کرد: ایجاد رغبت در بین سرمایه‌گذاران برای ایجاد توسعه و پیشرفت منطقه حائز اهمیت بسیار است که به همین منظور نیاز است مشکلات برخی از واحدهای تولیدی بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مناسبی مبنای کار قرار گیرد.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل  نیز در این جلسه گفت: برطرف کردن موانع واحدهای تولیدی استان آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته که نیاز است در این زمینه اقدامات مناسبی مبنای کار قرار بگیرد.

حسین پیرموذن افزود: شناسایی موانع واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاری را نشان می‌دهد که به همین منظور نیاز است مدیران قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی مشکلات فعالان بخش خصوصی را رصد کرده و حمایت لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر پنجشنبه در جمع قضات محاکم عمومی و حقوقی شهرستان اردبیل با قدردانی از عملکرد مطلوب قضات این محاکم در سال گذشته اظهار کرد: براساس ارزیابی کارشناسان اعزامی به استان قبل از سفر رئیس قوه قضائیه به استان وضعیت استان مطلوب ارزیابی شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در مسیر رشد سعی می کنند تا با آسیب شناسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خدمتگزاری بهینه و در خور شأن مردم ارایه کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به سیاست های قوه قضائیه مبنی بر ایجاد صلح و سازش در پرونده ها از تشکیل دادگاه های صلح در روزهای آتی در محاکم خبر داد.

کثیرلو بیان کرد: مسلما این موضوع سبب ترویج و گسترش صلح و سازش مضاعف در پرونده ها خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع و صدور آرای متقن قضایی گفت: تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و رعایت شأن و کرامت انسانی مراجعین، استفاده از ظرفیت های فناوری های نوین و قانونمداری برنامه های پیش روی ما در دادگستری اردبیل است.

کد خبر 6095296

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام