Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امورآب وفاضلاب روستایی قاین با بیان این که پروژه جمع آوری فاضلاب قاین 98درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: تلاش می شود که این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا عیدی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قاینات در گفتگو با نسیم قائن اظهارکرد: پروژه جمع آوری فاضلاب روستای کرغند از توابع بخش نیمبلوک شهرستان قاینات از سال 1385عملا کلنگ زنی شد وبه دلیل اعتبارات قطره چکانی وهم چنین سنگ لاخی بودن ،مدت اجرای پروژه طولانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال 1390کار تقریبا روی ریل اجرایی افتاد واکنون این پروژه با 98درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

 

مدیر امور آبفار قاین افزود:این طرح با 14هزارو250متر شبکه فاضلاب  بالغ بر 3میلیاردتومان تاکنون هزینه برداشته است که با پیگیری های صورت گرفته به صورت 100درصد دولتی انجام شده است واین در حالی که قبلا قرار بود مقداری ازهزینه انشعابات  توسط مردم پرداخت شود.

وی در ادامه یاد آور شد:شبکه فاضلاب داخل روستا، احداث تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ به طور کامل اجرا شده  که پروژه در حال نصب انشعابات فاضلاب خانگی است و از 1200 انشعاب فاضلاب تا کنون 1000 انشعاب به شبکه وصل و حدود 200 انشعاب دیگر باقی مانده که پیمانکار در حال اجرا و نصب مابقی می باشد .

عیدی ادامه داد :بافت زمین و سنگ لاخی بودن روستا کار نصب انشعابات را تا حدودی به تأخیر انداخته است وامیدواریم با بتوانیم با همکاری پیمانکار طرح تا پایان سال شاهد بهره برداری کامل از اجرای این پروژه باشیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • تعطیل شدن پایانه قدیم شرق تهران تا پاییز سال جاری
  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان