Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه – نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کریدور ترانزیتی بین المللی کشور از آذربایجان غربی می گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهادری ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در ارومیه با بیان اینکه ارومیه قطب حمل و نقل و ترانزیت کشور بوده و آذربایجان غربی نقش گسترده ای در صنعت ترانزیت و راهداری کشور دارد افزود: افزون بر ۵۰ درصد از مرزهای زمینی کشور متعلق به مرزهای آذربایجان غربی بوده و کریدور های بین المللی ترانزیتی از استان ما عبور می کنند که هم اهمیت داخلی داشته و هم در مرزهای بین المللی دارای اهمیت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هوشمند سازی حمل و نقل از جمله اقداماتی است که کمتر به آن توجه شده است، انبار ماشین آلات غیرقابل استفاده و فرسوده ای که در جوار روستای کردلر قرار دارد، به خواب رفته و از تعداد ۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری بیش از ۴۰ دستگاه فرسوده است.

وی با بیان اینکه گردنه های تکاب، ماکو و قوشچی در این سه ماه زمستان نیازمند تامین امکانات است که باید به این موضوع رسیدگی شود عنوان کرد: وضعیت حمل وانتقال بار مناسب نیست گرفتن بار رقابتی شده و بحث دلالی بار جدی است که باید مسئولان مربوطه تدابیری اتخاذ کنند.

بهادری با اشاره به کم توجهی های انجام شده به آذربایجان غربی گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل استان و نیز تبدیل به احسن نمودن ناوگان اهمیت بسیاری دارد که باید اقدامات مناسب در زمینه اعطای تسهیلات و یخچال دار کردن ماشین آلات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کریدورمنطقه ۸ در مناطق ارومیه،میاندوآب و بوکان با نواقصی همراه است اظهار کرد: کریدور تبریز - مرسین که بیشترین مسیر حمل بارها از این مسیر به ترکیه  و مدیترانه است که باید سریعابه بهره برداری برسد.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه جاده های ما از نظر کیفیت تعریف چندانی ندارد و از نظر شاخص های ملی در سطح پایینی هستیم تصریح کرد: در نقاط حادثه خیز استان مشکلات جدی وجود دارد که باعث شده آذربایجان غربی رتبه بالایی در تلفات جاده ای داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه