Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در پی ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت الله حائری شیرازی حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی مطلق از واعظین برجسته کشور با صدور پیامی ارتحال این عارف انقلابی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ِسْم الله الرحمن الرحيم
انالله وانااليه راجعون


خبر ارتحال عالمِ عارف، فقيه مبارز و انقلابى ،دلداده مكتب قرآن و اهل بيت حضرت آيت الله حاج شيخ محى الدين حائرى شيرازى موجب تاسف و اندوه فراوان گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرد الهى كه در مكتب عارفان ربانى تحت تربيت قرآن و عترت رشد و تكامل يافته بود تمام حاصل عمر خود را صرف هدايت وخدمت به خلق الهى نمودند. سير و سلوك او منافاتى با حضور او در اجتماع و أمور سياسى مسلمين نبود،حالات معنوى او منافات با هستى وى در عالم ماده نداشت فلذا در عين كثرت در وحدت بود.

راه مستقيم او در انقلاب اسلامى و تبعيت ايشان از امامين انقلاب :امام خمينى و امام خامنه اى درسى بود و هست براى همه ى خواص انقلاب،در مقام تربيت مربىِ مهذبى بود، در ميدان مبارزه مجاهدى خستگى ناپذير، درفقه فقيهى نو انديش ،در ادبيات حافظ شناسى كم نظير، در سنگر خطابه خطيبى شيرين سخن با مثالهاى عميق و لطيف،ادب،اخلاق، بصيرت و انديشه هاى ناب اين عالم ذوفنون ميراثى است كه از وى به جامانده است.

ارتحال اين مردالهي و عارف مجاهد را به پيشگاه حضرت حجت بن الحسن مهدي موعودموجود عجل الله تعالى فرجه الشريف ،امام خامنه اى ، حوزه هاى علميه، بيت شريف ،مردم ايران خصوصا استان فارس تسليت عرض ميكنم.

هرگز نميرد آنكه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جريده ى عالم دوام ما
والسلام
سيدعباس موسوى مطلق
٢٩اذر١٣٩٦
قم المقدسه

امیرمحسن سلطان احمدی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد

عارف علوی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن کریم استان بوشهر با حضور حافظان قرآن کریم روز پنجشنبه برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر بیان کرد: مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از حافظان استان بوشهر به میزبانی جزیره شیف بخش مرکزی شهرستان بوشهر برگزار شد

عارف علوی تبار افزود: در این دوره مسابقات شرکت کنندگان از سراسر استان بوشهر و در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۲۰ سال با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 6095399

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود