Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:42:25 GMT

عضویت در سپاه به عشق مقابله با تجاوزگران منافق

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۳۴۷۲

عضویت در سپاه به عشق مقابله با تجاوزگران منافق

شهید جبرییل صحرایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به جمهوری اسلامی ایران و حفظ دست آوردهای آن به عنوان پیشمرگ مسلمان کرد به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به مقابله با تجاوزگران منافق در منطقه کامیاران پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، پیشمرگ مسلمان کرد شهید جبرییل صحرایی در روز ششم مهر ماه 1342 هجری شمسی در روستای پالنگان از توابع شهرستان کامیاران چشم به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرش عنایت به کشاورزی و مادرش بانو ارغوان به کار خانه داری مشغول بود.

 

جبرییل دوران کودکی را در روستا سپری کرد و بعد از این دوران به همراه پدرش به کشاورزی و دامداری مشغول شد، ایشان هیچگاه در یاری کردن پدر اظهار خستگی نمی کرد و با جان و دل همواره یار و مددکار پدر بود.

 

جبرییل همزمان با کار در کنار پدر به درس و مدرسه اش نیز ادامه می داد، اما به خاطر مشکلاتی که دامن گیرش بود، نتوانست بیشتر از سال دوم راهنمایی به تحصیلش ادامه دهد و خیلی زود با درس و مدرسه خداحافظی کرد.

 

شهید صحرایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به جمهوری اسلامی ایران و حفظ دست آوردهای آن به عنوان پیشمرگ مسلمان کرد به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به  مقابله با تجاوزگران منافق در منطقه کامیاران پرداخت.

 

شهید جبرییل صحرایی در روز پانزدهم خرداد ماه سال 1361 هنگام پاکسازی منطقه گازرخانی کامیاران بر اثر انفجار مین گروهک های ضدانقلاب به مقام والای شهادت نایل آمد و به مهمانی معبود شتافت و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت