Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان بارسلونا ابراز امیدواری کرد که بازهم ال کلاسیکو را در سانتیاگوبرنابئو تجربه کند. او دوست دارد که کوتینیو پیراهن آبی‌ اناری‌ها را بر تن کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الموندو، در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.

آندریس اینیستا، کاپیتان بارسلونا درباره این بازی، گفت‌: ال کلاسیکو یک بازی بسیار خاص است به ویژه‌ این که باید در خانه حریف به میدان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه بالایی برای پیروزی در  این دیدار داریم و می‌خواهیم  بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم.

او ادامه‌ داد: این دیدار می‌تواند در سرنوشت قهرمان تاثیر زیادی داشته باشد. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید مراقب تیم‌های دوم و سوم هم بود، اما این بازی هم بسیار مهم و با اهمیت است. اگر می‌خواهیم باز هم به پیروزی برسیم باید توپ و میدان را در اختیار بگیریم و با تمرکز بالایی بازی کنیم.

اینیستا در ادامه‌ صحبت‌هایش نیز در پاسخ  این سوال که آیا این آخرین ال کلاسیکو او در سانتیاگوبرنابئو است؟ گفت‌: نمی‌دانم امیدوارم که آخرین ال کلاسیکو من در سانتیاگوبرنابئو نباشد و بازهم چنین دیداری را تجربه کنم.

کاپیتان بارسلونا در پایان سخنانش هم‌چنین درباره احتمال جذب کوتینیو اشاره کرد و گفت‌: او بازیکنی با توانایی‌های بالاست و می‌تواند  با هر دو پای خود شوت زند و گل به ثمر رساند. کوتیینو به خوبی می‌تواند بین خط میانی و حمله ارتباط برقرار کند. سبک بازی او بسیار شبیه به ما است. پیوستن کوتینیو به بارسلونا ما را بسیار قوی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره رم، پیشرفت دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی این تیم را ارزیابی کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست نزدیک و هم تیمی سابق خود صحبت کرد. ده‌روسی از زمستان گذشته به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب شده و رم با حضور این مربی جوان نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

ده‌روسی رم را به رده پنجم جدول رده بندی سری A رسانده و آن‌ها با حذف میلان از لیگ اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند تا با بایرلورکوزن مصاف بدهند.

اگر آن‌ها بازی امشب مقابل ناپولی را با با نتیجه موفقیت آمیزی به پایان برسانند با روحیه بالا به سراغ بازی روز پنج شنبه در خانه لورکوزن خواهند رفت که به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده و طی 46 بازی قبلی شکست نخورده است.

توتی درمورد ده روسی گفت:"امیدوارم دانیله برای مدت طولانی در رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقتش را دارد و دوم به این دلیل که او خوب کار خواهد کرد."

آینده رم؟

من همراه او آینده خوبی برای باشگاه متصور هستم، امیدوارم رم به مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا بازگردد چون شهر و هواداران شایسته آن هستند. دانیله مربی بزرگی است.

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت