Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:12:41 GMT

انجام 8935 بازرسی از نانوایی های شهرستان شهرکرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۴۱۰۴

انجام 8935 بازرسی از نانوایی های شهرستان شهرکرد

شهرکرد – ایرنا – فرماندار شهرستان شهرکرد گفت:از ابتدای امسال تاکنون 8هزار و 935 بازرسی از نانوایی های این شهرستان انجام شده است.

حمید ملکپور دهکردی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: به دنبال انجام این تعداد بازدید از نانوایی های شهرستان شهرکرد از سوی ماموران فرمانداری، مرکز بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت، 248 مورد تخلف گزارش و یک واحد پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد تخلف 32 مورد گران فروشی، 51 مورد کم فروشی، 50 مورد نصب نکردن قیمت، 78 مورد رعایت نشدن بهداشت و بقیه سایر موارد تخلفی بوده است.
ملکپور دهکردی به برنامه ریزی برای فعالیت نانوایی های جدید به صورت آزادپز اشاره و تصریح کرد: هم اینک با برخی تقاضاهای راه اندازی نانوایی های آزادپز در شهرستان شهرکرد موافقت شده است.
وی یادآور شد: امیدوار است با نظارت مستمر از نانوایی ها، تخلفات احتمالی در حوزه آرد و نان کاهش و کیفیت نان تولیدی افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، از مجموع افزون بر 800 نانوایی فعال در چهارمحال و بختیاری حدود 300 نانوایی در شهرستان شهرکرد خدمات رسانی می کند.
شهرستان شهرکرد حدود 300هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی
7362

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، این منبع پلیس اظهار داشت: یک طبقه از ساختمان اداری تخلیه شده و بازرسی در محل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تخلیه از طبقه هفتم ساختمان اداری این فرودگاه آغاز شده و به دنبال تهدید بمب گذاری، بازرسی در حال انجام است و اماکن و اتاق ها برای [احتمال] وجود مواد منفجره بررسی می شوند.

پلیس گفت که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

گفتنی است؛ چندی پیش تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» روسیه به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد.

یک شاهد عینی این حادثه تروریستی اعلام کردند که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در سالن کنسرت این مرکز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد