Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قاین از صدور 44 هزار و 855 بارنامه در 8 ماه سال جاری در شهرستان خبر داد وگفت: بیش از690هزار و 340 تن بار در قاینات جابه جا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، رضاصادقی رئیس راهداری وحمل و نقل جاده ای قاین در جلسه  گرامیداشت هفته حمل ونقل و راهداری که پیش ازظهر امروز با حضور مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی وجمعی از رانندگان شهرستان در  محل دفتر اعلام بار کارخانه سیمان قاین برگزار شد اظهارکرد:شهرستان قاینات با داشتن 1673ناوگان باری 46درصد ناوگان استان را به خود اختصاص داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2هزارو893راننده باری در شهرستان قاین مشغول به فعالیت هستند که حدود 34ونیم درصد رانندگان استان را تشکیل می دهند .

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین با بیان این که این آمار نشان می دهد قاینات یک شهر حمل ونقلی است گفت:در شهرستان قاین دوتشکل صنفی رانندگان ویک مرکز معاینه فنی وهمچنین یک پایانه حمل ونقل مسافربری و10شرکت فعال باربری و5شرکت مسافربری فعالیت می کنند.

وی به تعداد دستگاههای حمل ونقل بین شهری در سطح شهرستان اشاره کردوگفت: 40دستگاه اتوبوس و32دستگاه مینی بوس و81دستگاه سواری در حمل ونقل درون شهری وبرون  شهری فعال هستند .

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین از صدور 44هزارو 855 بارنامه در 8ماه سال جاری در شهرستان خبر داد وگفت:  بیش ار 690هزارو340تن بار در قاینات جابه جا شده است.

صادقی  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرستان قاینات به عنوان دومین شهر خراسان جنوبی 2185کیلومتر راه دارد که از این میزان 150کیلومتر بزرگراه و175کیلومتر راه اصلی و722کیلومتر راه فرعی روستایی وبیش از هزار کیلومتر راه شوسه وخاکی دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری عنوان کرد: هوشمند سازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحدهای تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، بیان کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، تمامی فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی ضمن تشکر از شرکت واحدهای تولیدی، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل به‌ویژه انجمن و کانون رانندگان استان، شرکت‌های حمل‌ونقل، تصریح کرد: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

رستگاری از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح نامبرده که پس از دو سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

کد خبر 6093282

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه