Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:41:09 GMT

نفت در آتش گرگان سوخت/ شگفتی «یس آل» در قلعه عقاب‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۴۵۷۵

نفت در آتش گرگان سوخت/ شگفتی «یس آل» در قلعه عقاب‌ها

گرگان - تیم یس آل گرگان در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در دیداری خانگی دست به شگفتی زد و مقابل تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر پنجشنبه تیم یس آل گرگان در سالن امام خمینی (ره) و با حضور ۵۰۰ تماشاگر میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که در دیداری نزدیک و پر هیجان ۷۸ بر ۷۷ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم یس آل گرگان در کوارتر نخست ۲۲ بر ۱۳ پیروز شد و کوارترهای دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۱۸ به ۲۱، ۲۱ به ۲۲ و ۱۷ به ۲۱ واگذار کرد.

صالح مخدومی سرمربی یس آل گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه بابک نظافت، رهام کبیر، نیما بخشی، تایرون مک نیل و دوین میشل وارد میدان کرد و در آن سو تیم پالایش نفت آبادان با سرمربیگری هماد سامری و ترکیب اولیه مهراد آتشی، محمد حسن زاده، آرمان زنگنه، محمد جمشیدی و استیون برت در میدان حاضر بود.

قضاوت این دیدار بر عهده ابراهیم عباس زاده به عنوان سرداور و شهرام کرمی و سروش خادم حسینی به عنوان داوران اول و دوم بود و نظارت آن را محمد شفیعی بر عهده داشت.

تیم یس آل گرگان در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب چهار برد، ۹ باخت و مجموع ۱۷ امتیاز در مکان هفتم جدول‌ قرار دارد.

نماینده گرگان در ادامه رقابت‌ها و از هفته شانزدهم، دوشنبه چهارم مهمان رعد پدافند خوزستان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سخت عقاب‌ها از کلاغ قاتل

بازدید 5 جوجه‌های عقاب در لانه همواره در معرض شکار دیگر حیوانات هستند. یک کلاغ به این جوجه‌ها حمله کرد و پیش از سر رسیدن عقاب‌ها یکی از آنها را کشت و خورد اما این پایان ماجرا نبود. کاری که عقاب‌ها با این کلاغ کردند را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توان به‌سوی صادرات بنزین حرکت کرد
  • انتقام سخت عقاب‌ها از کلاغ قاتل
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌