Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بنا به اعلام وزارت کار، هيچ گونه مطلبي که تلويحا يا تصريحا به خبرخوش براي بازنشستگان يا امتياز قلمداد کردن پرداخت حقوق بازنشستگان پرداخته باشد منتشر نشده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، پس از وعده علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در خصوص پرداخت حقوق معوق آبانماه بازنشستگان فولاد در جلسه اي با حضور نمايندگان مجلس و انتشار اين خبر در يکي از رسانه‌ها، کانال رسمي اين وزارتخانه با نقل خبر مذکور، اين وعده وزير را با عنوان «خبر خوش وزير کار به بازنشستگان فولاد» منتشر کرد که خبرگزاري مهر در قالب گزارشي کوتاه نسبت به اينکه چرا پرداخت حقوق معوق به عنوان حق مسلم يک «خبر خوش» تلقي مي شود انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين رابطه روابط عمومي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در واکنش به اين خبر نوشت:
ضمن تشکر از زحمات آن رسانه محترم در انعکاس اخبار وزراتخانه متبوع درخصوص خبرمنتشر شده با تيتر «وقتي حق مسلم ، لطف تلقي مي شود؛ خبرخوش به سبک روابط عمومي وزارت کار / پرداخت حقوق معوق بازنشستگان !» با کد 4178162 درتاريخ ٩٦/٠٩/٢٩ به استحضار مي رساند که روابط عمومي اين وزارتخانه هيچ گونه خبر، گزارش يا مصاحبه اي که تلويحا يا تصريحا به خبرخوش براي بازنشستگان يا امتياز قلمداد کردن پرداخت حقوق بازنشستگان پرداخته باشد به نقل از اين روابط عمومي منتشر نکرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیأت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان