Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به موضوع زلزله شب گذشته در تهران اظهار داشت: از زمان وقوع این حادثه تمامی مسئولان و دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استان ها که تحت تاثیر این حادثه بودند در آمادگی کامل بودند و اکنون این آمادگی در تمامی سطوح وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین شب گذشته به مسئولان نسبت به افزایش آمادگی ها تأکید و دستورات لازم برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام شد لذا در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم آرامش خود را حفظ کنند.

وزیر کشور از همگرایی تمامی دستگاه‌ها برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مردم به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار رسمی را تنها از صدا و سیما و رسانه های رسمی کشور دریافت کنند.

رحمانی فضلی از همکاری خوب و صبر و شکیبایی مردم استان‌های تهران، البرز، قزوین و قم در زلزله شب گذشته تقدیر کرد و افزود: امنیت کامل در تمامی این استان‌ها حکم فرما است و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احسان مومنی گفت:در سال گذشته ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت در شهر تهران مربوط به عابران پیاده، ۴۶ درصد از تصادفات منجر به فوت به رانندگان موتورسیکلت و ۱۳ درصد از تصادفات منجر به فوت به راننده و سرنشین خودرو بوده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش تصادفات در شهر تهران باشیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ۶۰ درصد از تصادفات موتورسیکلت سواران خود راکب مقصر در حادثه بوده است.

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!