Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نیاز به عظم و تلاش جدی است تا بتوانیم وضعیت موجود را بهبود بخشیم، گفت: ساخت ساختمان جایگزین بیمارستان یکی از اقدامات بسیار مهمی است که همه مسئولان باید پیگیر آن باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ورامین ما ؛ دکتر بابک بختیاری ، رئیس شبکه بهداشت و درمان ورامین در دیدار با نقوی نماینده شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علی رغم تمام تلاش هایی که در ورامین صورت گرفته بود، باز هم نیاز به اقدامات جهادی داشته ایم به همین دلیل نیز آقای چوبانی به ما معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در ورامین نیاز به متخصصین مختلفی داریم تا بتوانیم دستگاه های تخصصی خودمان را راه اندازی کنیم که همین مسئله نیز طی همین دو روز با جدیت از سوی آقای پوبانی پیگیری شده است.

چوبانی رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین در این دیدار با بیان اینکه خدا را شاکر هستم که در ورامین مشغول به فعالیت شده ام، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیمارستان‌هایی در منطقه محروم زاهدان، میرجاوه و دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان ساخته شد که در تهران نمونه آن را داریم.

رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین تصریح کرد: اینکه در ورامین این سطح خدمات را داریم بسیار متاسف هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم اقدامات موثری را انجام دهیم.

چوبانی با بیان اینکه از نماینده شهرستان تقاضای همکاری داریم تا بتوانیم به روند اجرای خدمات سرعت رسانی کنیم، گفت: خدمات درمانی در منطقه باعث ایجاد امنیت می شود به همین دلیل نیز دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد.

دکتر سید حسین نقوی نماینده شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه شاخص‌های استان تهران نسبت به استان‌های دیگر بسیار پایین است و شهرستان‌های استان تهران نیز در وضعیت بدتری به سر می برند.

وی اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی برای هر شهروند در شهرستان‌های استان تهران ۴۵ سانتی متر است در صورتی که در نقاط محروم کشور اینگونه نبوده و میزان سرانه ورزشی بیشتر از این است.

نقوی با بیان اینکه سال‌ها است که درگیر ضریب کار هستیم و این یکی از مشکلات ما است، گفت: به هر کس بگوییم که امکانات درمانی ما کمتر و بدتر از میرجاوه و دیگر نقاط محروم کشور است قبول نمی کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز به عظم و تلاش جدی است تا بتوانیم وضعیت موجود را بهبود بخشیم، گفت: ساخت بیمارستان جایگزین یکی از اقدامات بسیار مهمی است که همه مسئولین باید پیگیر آن باشند.

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر بهداشت اعلام کرده است که ۱۶هزار نیرو نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت موجود را اداره کنیم و این در حالی است که افتتاح جدید نداشته باشیم.

نقوی خاطر نشان کرد: تمام مسئولین باید تلاش کنند تا بتوانیم وضعیت موجود را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از آغاز به کار پروژه‌های جدید طرح نهضت ملی مسکن در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزای ایمنا، علیرضا خالق‌دوست درباره آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا شروع شده است.

وی افزود: در شهرستان پیشوا در ۴ قطعه پیمانکار تجهیز کارگاه کرده و با دستور نقشه و اخذ پروانه ساختمانی درحال پیگیری موارد و شروع مقدّمات پروژه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران ادامه داد: زمین‌ها در شهرستان پیشوا در شهرک آژینه و نقش جهان برای پروژه نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

خالق‌دوست از برنامه‌های اجرایی در فازهای مختلف این طرح خبر داد و گفت: فاز اول ساخت ۱۴۵ واحد مسکونی است و فاز دوم ساخت ۳۵۰ واحد که در مرحله طرح و برنامه اجرایی قرار دارد.

وی همچنین بیان کرد: در شهرستان قرچک پروژه ۳۳۶ واحدی آرشام در جوار ورزشگاه ملاآقایی کلید خورده و درحال انجام است.

تأمین زمین، عمده مشکل نهضت ملی مسکن در ورامین

خالق‌دوست در رابطه با تأمین زمین در شهرستان ورامین اظهار کرد: عمده مشکل ما در شهرستان ورامین بحث تأمین زمین است زیرا بیشتر زمین‌های منطقه از نوع درجه یک و دو کشاورزی بوده و امکان اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم زمین‌های بیشتری را تملک یا الحاق کنیم تا تمامی متقاضیان این طرح مشمول شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران افزود: تاکنون ۹۰۱ خانوار با موضوع جوانی جمعیت خانوارهای سه، چهار، پنج و شش فرزندی در جنوب شرق استان تشکیل پرونده داده‌اند و تعداد ۴۵۱ قطعه مشخص شده که پس از طی مراحل اداری، ۲۰۰ نفر زمین و قرارداد واگذاری خودشان را تحویل گرفته‌اند و مابقی متقاضیان درحال طی کردن مراحل انعقاد قرارداد برای فرایند واگذاری هستند.

خالق دوست یادآور شد: سند مالکیت هزار و ۳۹ هکتار اراضی دولتی در پیشوا که ارزشی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان دارد، بعد از طی فرایند ۱۰ ساله قوه قضائی و انجام امور مربوطه و سیر کامل حقوقی اخذ شده‌است.

وی افزود: همچنین سند مالکیت ورزشگاه و مجتمع اداری هلال احمر قلعه سین از دیگر موارد تملیکی توسط دولت بود که این اراضی نیز به نام سازمان ملی زمین و مسکن سند اخذ شده است.

منبع: فارس

کد خبر 749828

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • سنگلج در خطر است!