Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چه دوست داشته باشيد و چه نه، بازي هاي موبايل بيشتري به سمت اينترنتي شدن پيش مي روند. البته اين اتفاق جديد نيست و قبلا با عناوين پلتفرم هاي خانگي نيز مشابهش را ديده بوديم. اما در حالي که بازي هاي کنسولي به يک بالانس مناسب بين عناوين آنلاين و داستاني دارند مي رسند، ممکن است اين قضيه براي بازي هاي موبايل متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همين الان بيشترين سود توسعه دهندگان اپليکيشن ها به خاطر پرداخت هاي درون برنامه اي و تبليغات اينترنتي بوده و به همين خاطر احتمال دارد که روند رو به رشد بازي هاي آنلاين ادامه يابد. ولي بين اين موج عناوين اينترنتي، کدام يک ارزش تجربه دارند؟
براي مطلب پيش رو تصميم گرفتيم روي همين مسئله گذاشته و به بهترين بازي هاي آنلاين با بخش چند نفره که در طول سال 2017 منتشر شده اند بپردازيم. طبيعتا عناوين سرگرم کننده آنلاين امسال محدود به همين بازي ها نمي شود و اگر گزينه ديگري به ذهن تان مي رسد، در کامنت ها با ما به اشتراک بگذاريد.
Guns of Boom

اگر تا حالا براي وقت هايي که حوصله نداشتيد کلش رويال يا کلش آو کلنز بازي مي کرديد، يک گزينه بهتر براي تان داريم: Guns of Boom. کوتاه، سريع، پر زد و خورد، به شدت Pay to Win (وابسته به پرداخت هاي درون برنامه اي) و همان قدر لذت بخش. Game Insight با ساخته خود توانست انقلابي حداقل در زمينه کنترل صفحات لمسي ايجاد کند و بعد از آن خيلي از سازندگان بزرگ راه او را ادامه دادند.
جدا از اينکه طراحي مناسب و خوب مرحله هاي بازي براي ديوايس هاي دستي بازي را تبديل به يکي از بهترين هاي تلفن هاي هوشمند کرد و حالا که با پايان سال نزديک شده ايم مي توانيم جواب سوالي که در مطلب معرفي Guns of Boom گفته بوديم را بدهيم: مطمئنا آره. ساخته Game Insight شايد عنواني Pay to Win به حساب بيايد ولي حتي بدون هزينه کردن مي توانيد يک تجربه سرگرم کننده کوتاه از بازي داشته باشيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد