Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: سایت جماران(وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی) درحالی اخبار مرتبط با سیدعلی خمینی را به صورت کوتاه و سلیقه‌ای منتشر می‌کند که در انتشار اخبار بسیاری از افراد جناح دیگر کوتاهی نمی‌کنند.   به گزارش جهان نيوز،  راه دانا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) روز چهارشنبه 29 آذر ماه در سفری دو روزه به استان از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگرچه سایت استانداری استان خوزستان این موضوع را رسانه ای کرده است اما سایت جماران که وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی است در اقدامی عجیب این خبر را بایکوت کرده است.

نکته قابل توجه انتشار اخبار مربوط به خانواده امام در این سایت بوده که به نظر می رسد سید علی خمینی در این سایت تا کنون بایکوت شده و به جز چند خبر کوتاه از وی، اخبار مرتبط با او در این سایت رسانه ای نمی شود.
   
  از طرف دیگر بررسی اخبار این سایت نشان می دهد که در بسیاری موارد اخبار این سایت مربوط به سخنرانی برخی از افراد که در فتنه 88 فعال بودند، شده است.

در حالی که اخیراً بودجه مخصوص موسسه نشر آثار امام خمینی به ویژه سایت جماران مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است، به نظر می رسد اعمال سلیقه شخصی در این سایت این روزها بیشتر از هر روز دیگر دیده می شود.

چندی پیش هم ریخت و پاش هایی که در حرم امام شده بود منجر به اعتراض بسیاری از مردم شد که این ریخت و پاش ها با زندگی ساده امام خمینی بسیار فاصله داشت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان