Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: عملکرد کارخانه‌های تولید آرد باید همانند واحدهای صنفی نانوایی، توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، بخشعلی بیاتی قله زو در سومین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان چناران در محل کارخانه آرد گلمکان با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت کارخانه‌های آرد موجود در شهرستان، اظهار داشت: باید عملکرد این واحدهای تولیدی همانند واحدهای صنفی نانوایی باشد و کمیت و کیفیت آرد تولیدی کارخانه‌ها توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران بر لزوم نمونه‌برداری از آردهای تحویلی به نانوایان و مطابقت دادن آن با استاندارهای مربوطه تأکید کرد.

 

دبیر کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان چناران همچنین با ارائه گزارشی، پیگیری‌های مصوبات جلسه قبل و همچنین اقدامات انجام‌شده در بخش آرد و نان را برای حاضرین تشریح کرد.

 

 در این جلسه ظهوریان، مدیرعامل کارخانه آرد گلمکان نیز تاریخچه‌ای از آغاز بکار واحد تولیدی و همچنین گزارشی از وضعیت تحویل گندم خرید تضمینی و فرایند تولید را برای مدعوین بیان کرد.

 

همچنین در این جلسه مصوب شد کمیته‌ای منتخب از اعضای کارگروه به‌منظور تعادل بخشی واحدهای نانوایی یارانه دار بر اساس پراکنش جغرافیایی مناطق کم برخوردار تشکیل شود و سهمیه آرد یارانه‌ای در نانوایی‌های شهرهای چناران و گلبهار جهت تجدیدنظر در سهمیه آرد یارانه‌ای بررسی شود.

 

همچنین تشدید بازرسی از نانوایی‌ها به‌منظور جلوگیری از مصرف مخمر و استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز نیز از مصوبات این نشست بود.

 

 در پایان جلسه اعضای کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان از بخش‌های مختلف واحد تولیدی آرد گلمکان بازدید و با فرآیند تولید آرد استحصالی آشنا شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی