Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری ۳ سارق از اعضای یک باند و کشف ۹ فقره سرقت منزل در رامسر خبر داد به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی اعضای یک باند حرفه‌ ای سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر افزود: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ شاه نظری با بیان اینکه هوشیاری مردم در برابر مجرمان، از حضور مقتدرانه‌ پلیس هم کارآمدتر است، به شهروندان توصیه کرد: برای مقابله با هرگونه نا امنی و ناهنجاری‌ های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیت و انتظامی را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن