Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@11:56:31 GMT

آموزش بافت پالتو دخترانه

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۸۰۷۵

آموزش بافت پالتو دخترانه

خبرگزاري آريا -

آموزش بافت پالتو دخترانه
وسايل مورد نياز
ميل بافتني گرد سيم دار سايز 5.5 ميلي متري
کاموا ميدي موزاييک
کاموا مشکي
مراحل بافت پالتو دخترانه :
پيش:
اندازه اين پالتو مناسب دختربچه هاي 7 سال مي باشد.
با نخ فيلي 62 دانه سر مي اندازيم و 1 رج رکن مي بافيم در رج بعد دانه ها را به اين صورت مي بافيم. 18 دانه جودانه 1 رو 6 زير 1 رو 6 زير 1 رو 6 زير 1 رو 6 زير 1 رو 6 زير 1 رو 6 زير 2 رو و 18 دانه دانه برنجي تا انتها بافت ادامه خواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 دانه هاي زير را بصورت پيچ 3 در 3 در هر 6 رج يکبار مي بافيم 2 بار 6 رج يکبار پيچ مي دهيم و سپس 12 رج 18 دانه جودانه 1 رو 6 زير 1 رو 6 زير مي بافيم. يعني به جاي 6 دانه پيچ ها ساده بافي مي کنيم. و دوباره 6 دانه ها را بصورت پيچ 3 در 3 رج مي بافيم. قد بافت به 30 سانتي متر رسيد به غير از 18 دانه دانه برنجي ( سجاف) مابقي دانه ها را 3 تا يکي 3 تا يکي مي کنيم.
پيش ديگر نيز به همين شکل بافته مي شود و 3 جا دکمه دوتايي در قسمت بالا ايجاد مي کنيم.

نحوه بافت پيش پالتو
دامن: بعد از اين بافت بصورت ساده بافي ادامه خواهد يافت. به استثنا سجاف. قد بافت به 34 سانتي متر رسيد براي حلقه 1-2-3 کور مي کنيم. قد بافت به 47 سانتي متر که رسيد 1-1-3-4-12 دانه کم کرده و ما بقي دانه ها را وقتي قد بافت به 56 سانتي متر رسيد يکباره کور مي کنيم.
پشت: 106 دانه سر مي اندازيم. 1 رج رکن بافته مانند 1 رو 6 زير 1 رو 6 زير دانه ها را تقسيم مي کنيم. به همان صورتي که در پيش بافته بوديم به بافت ادامه مي دهيم. قد بافت به 34 سانتي متر رسيد براي حلقه 1-2-3 دانه کور کرده.قد بافت به 56 سانتي متر رسيد مابقي دانه ها يکباره کور مي شود.

براي بافت پشت پالتو 106 دانه سر مي اندازيم
آستين: با نخ فيلي 40 دانه سر مي اندازيم 12 رج بصورت دانه برنجي مي بافيم. سپس بافت بصورت ساده ادامه مي يابد. قد بافت به 29 سانتي متر که رسيد از هر دو طرف1-2-3 دانه کم مي کنيم و بعد از آن به کم کردن دانه ها ادامه داده 1 دانه 1دانه کم مي کنيم. از هر طرف تا زمانيکه 5 دانه باقي بماند سپس دانه هاي باقي مانده را يکباره کور مي کنيم.

الگوي آستين پالتو بافتني
يقه: به غير از 12 دانه سجاف از دور تا دور يقه دانه درآورده 18 دانه جودانه بافته و يکباره کور مي کنيم. با نخ سياه زنجيره زده نواري بافته و به دور تا دور يقه، کمر و آستين مي بافيم.

مدل پالتو بافتني
منبع : honari.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دانه جویدنی سرشار از ویتامین C و عالی برای کبد

هل به عنوان افزودنی جذاب به چندین غذا و نوشیدنی، مکمل غذاهای شیرین و خوش طعم است. اگرچه به اندازه دارچین یا زنجبیل محبوب نیست.

هل بومی هندوستان بوده و مدتهاست که در سرتاسر جهان از آن استفاده می شود. در مصر باستان، دانه‌های آن به‌عنوان شکل اولیه خمیردندان و دهان‌شویه استفاده می‌شد. همچنین راه خود را به تمدن های بزرگ یونان و روم باستان باز کرد، جایی که عمدتاً به عنوان عطر استفاده می شد.

به گزارش سرگرمی روز، هل فرصتی عالی برای اضافه کردن طعم به غذاها و نوشیدنی ها و در عین حال محدود کردن کالری و چربی ارائه می دهد.

هل میتواند یک منبع عالی برای:

ویتامین سی

ریبوفلاوین

نیاسین

منیزیم

پتاسیم

یک قاشق چای خوری هل آسیاب شده حاوی:

6 کالری

کمتر از 1 گرم پروتئین

کمتر از 1 گرم چربی

1 گرم کربوهیدرات

1 گرم فیبر

فواید بالقوه هل برای سلامتی

هل یک روش کم کالری برای طعم دادن به انواع غذاها فراهم می کند. این می تواند سبزیجات را خوشمزه تر کند، که ممکن است این احتمال را افزایش دهد که از مزایای سلامتی آنها بهره مند شوید.

هل همچنین می تواند:

احتمال ابتلا به دیابت را کاهش دهید. هل می تواند التهاب را کاهش دهد و از سلول های شما در برابر چیزی به نام استرس اکسیداتیو محافظت کند، عدم تعادل بین رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها که می تواند منجر به تعدادی از مشکلات پزشکی شود.

می تواند به بدن شما کمک کند تا انسولین را بهتر مدیریت کند.

تحقیقات نشان می دهد که استفاده منظم از پودر هل می تواند فشار خون را کاهش دهد. این می تواند مواردی مانند حملات قلبی و سکته را کمتر احتمال دهد.

وقتی مقادیری هل در غذا دارید، هیچ خطر مستندی وجود ندارد. افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا نباید هل را جز برای طعم دادن به غذا مصرف کنند.

برای تعیین تأثیر مقادیر زیاد هل بر زنان باردار یا شیرده به تحقیقات بیشتری نیاز داریم.

اگر قصد دارید هل را به عنوان مکمل مصرف کنید، با پزشک خود صحبت کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | نمای شگفت انگیز دانه‌ خوردن پرنده از نزدیک!
  • افزایش چشمگیر تراز دریاچه ارومیه | آب این دریاچه چند سانتی متر بالاتر آمده است؟
  • (تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش
  • این خوراکی‌ها آبرسانی بدن را ۱۰ برابر می‌کند
  • این دانه جویدنی سرشار از ویتامین C و عالی برای کبد
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • برداشت بیش از ۲۰۰ هزار تن ذرت در داراب
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • اختراع جدید دانشمندان کره‌ای: «برنج گوشتی»، منبع پروتئین آینده
  • این ۵ خوراکی سرشار از ویتامین E هستند