Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:39:27 GMT

کارنامه خالی قائدی در استقلال

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۸۴۸۰

کارنامه خالی قائدی در استقلال

این بازی، شاید هم این بازی. هر بازی استقلال، هواداران این تیم امیدوارند که پیش‌بینی‌شان به وقوع بپیوندد و مهدی قائدی با زدن یک گل یا پاس گل به انتظارشان پایان بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر بازی استقلال، هواداران این تیم امیدوارند که پیش‌بینی‌شان به وقوع بپیوندد و مهدی قائدی با زدن یک گل یا پاس گل به انتظارشان پایان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی‌ همچنان نتوانسته این انتظار را برآورده کند و فعلا هیچ کدام از پیش‌بینی‌ها در مورد این که او در یک بازی بتواند بدرخشد درست درنیامده است. در لیگ برتر کمتر به قائدی فرصت می‌رسید و در حضور شفر دقایقی که به او بازی داده می‌شد کمتر هم شد. قائدی در این دقایق کم عملکرد بدی نداشت و با موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای که ایجاد می‌کرد این تصور را بوجود آورده بود که در صورتی که مدت زمان بیشتری در میدان حضور داشته باشد می‌تواند این موقعیت‌های نصفه و نیمه را به گل تبدیل کند. قائدی از ابتدای فصل ۲۲۶ دقیقه به میدان رفت و آمار صفر گل و صفر پاس‌گل را به نام خود ثبت کرده است. او در بازی مقابل سپاهان برای اولین بار در لیگ برتر از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا شفر اولین مربی باشد که او را در لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. او البته در روز تولدش در دقیقه ۶۵ تعویض شد.

قائدی‌ در جام حذفی شرایط خیلی بهتری داشت. او در بازی مقابل ایرانجوان برای دومین بازی بود که ۹۰ دقیقه به میدان رفت. قائدی پیش از این در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان هم از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و دقیقه ۹۱ تعویض شد. با این حساب، ۱۸۰ دقیقه هم به تعداد دقایق بازی او اضافه می‌شود و کارنامه او را بدتر می‌کند. ۴۰۶ دقیقه و صفر عملکرد مثبت و البته دو کارت زرد که او را از مرحله بعدی محروم کرده است.

اگرچه قائدی آنقدر جوان است که فرصت بسیار زیادی برای درخشش و ستاره شدن دارد اما هنوز نتوانسته به اندازه محبوبیت روی سکوها، کارنامه پرباری هم داشته باشد. او برای شروع مسیر محبوبیت و پدیده بودن حداقل به یک گل نیاز دارد. قائدی در ایرانجوان در اولین حضورش در ترکیب این تیم تنها ۲۰ دقیقه برای زدن اولین گلش نیاز داشت. او در دقیقه ۶۲ به میدان آمد و در دقیقه ۸۵ اولین گلش را به ملوان زد. گویا موتور قائدی قرار نیست در لیگ برتر مانند لیگ یک زود روشن شود و او همچنان برای رسیدن به تعریف‌هایی که از او می‌شود به زمان نیاز دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!

کاپیتان دوم استقلال برای اولین بار در این فصل لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

به گزارش خبرورزشی، روزبه چشمی در سال‌های اخیر همیشه بعد از سید حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال بوده و البته که به خاطر پست بازیش در زمین در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از حسینی نقش کاپیتان را بازی می‌کند.

چشمی که مثل حسینی ملی‌پوش ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بود، در این فصل و در ۲۴ بازی قبلی به خاطر حضور کامل حسینی هرگز موفق به بستن بازوبند کاپیتانی نشده بود.

وقتی کاپیتان اول استقلال به خاطر حواشی بعد از بازی با آلومینیوم در اراک یک جلسه محروم و بازی مقابل تراکتور را از دست داد، مشخص بود که در این مسابقه حساس چشمی وظیفه سنگین‌تری دارد.

او حالا به عنوان کاپیتان اول در یک بازی بزرگ و سرنوشت ساز برای صدرنشین باید حواسش به دروازه‌بان جوان تیم هم می‌بود، خالد آبادی که برای اولین بار در این فصل فرصت بازی پیدا کرد.

در فوتبال مدافعان وقتی خیالشان از دروازه‌بان راحت باشد، راحت‌تر بازی می‌کنند. به عبارت عامیانه اگر مدافعان به دروازه‌بان تیمشان اعتماد داشته باشند، قدرت ریسک بالاتری دارند و راحت‌تر در بازی‌سازی شرکت می‌کنند برای گلزنی جلو می‌روند و نگرانی از بابت اشتباهات احتمالی ندارند.

اما وقتی یک دروازه‌بان جوان و کم تجربه پشت سرشان باشد، ناخودآگاه احتیاط بیشتری در بازی دارند و همین موضوع کار روزبه چشمی را سخت‌تر کرده بود. به خصوص که او به عنوان کاپیتان باید به دروازه‌بان جوان تیمش که برای اولین بار در این فصل بازی می‌کرد، روحیه و اعتماد به نفس هم می‌داد.

چشمی در این مسابقه به خوبی از عهده وظایف کاپیتانی برآمد. اگرچه در لحظاتی مجبور می‌شد بیشتر از فریاد و قدرت گلویش تا توان ساق‌ها و هوش رهبری خود استفاده کند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)