Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نجفي در حالي ادعا کرده‌است که در ستاد مديريت بحران و دفتر کارش براي بهبود وضعيت مضطرب تهران تلاش کرده که خبر و پوششي از حضور وي، در بطن جلسه ستاد بحران در رسانه‌ها منتشر نشده است.
سرويس سياست مشرق - محمد علي نجفي، شهردار تهران که پيش‌تر درباره عارضه قلبي و کمر دردش در رسانه‌ها اخبار و اطلاعاتي منتشر شده بود، پس از زلزله شب چهارشنبه که شهر تهران و حومه آن را لرزاند هنوز تصويري از وي در رسانه‌ها منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفي تنها به صورت تلفني به گفتگو با شبکه پنجم سيما پرداخته و عکسي در صفحه اينستاگرام خود درباره اسکان مردم مضطرب در سوله‌هاي مديريت بحران منتشر کرده است.

بعد از زلزله ساعت 11 روز چهارشنبه ظهر پنجشنبه اولين خبر بدون عکس از شهردار تهران در اينستاگرام و کانالش منتشر شد
در حالي که هيچ تصويري از نجفي در رسانه‌ها و حضور وي در ستاد مديريت بحران تا به ساعت 22 منتشر نشده اما وي در مصاحبه خود با شبکه پنج سيما ابرازداشت:
امروز عمدتا در دفتر خودم جلسه داشتم و در کنار آن در محل اصلي ستاد مديريت بحران شهر تهران نيز حضور يافتم. علاوه بر اين از يکي - دو سالن ورزشي شهر تهران نيز بازديد داشتم چرا که شهرداري تهران از شب گذشته درب تمامي سالن هاي ورزشي را باز کرده و افرادي را براي کمک به مردم فرستاده بود.
در شرايطي که تصاويري از ستاد مديريت بحران شهرداري تهران منتشر نشده اما تصاوير ستاد سازمان بحران کشور نشان مي دهد که اسماعيل نجار رئيس اين سازمان در جلسه حضور دارد و اخباري از جلسه و حاشيه آن منتشر شده است.


همين موضوع سبب شده که بسياري از کاربران شبکه‌هاي اجتماعي پويش پيدا کردن نجفي را به طور خودجوش راه بيندازند و بيان کنند که «راستي تو اين شرايط زلزله تهران؛ نجفي شهردار پايتخت کجاست که هيچ خبري ازش منتشر نشده؟»
همينطور از نجفي خواسته شده که براي اثبات ادعاي خود درباره حضور در ستاد بحران عکس‌هايش را منتشر کند.
اصلاح‌طلبان و رسانه‌هاي اين جناح سياسي نيز که تا ديروز در حوادث مختلف مانند حادثه پلاسکو در دوران شهرداري محمد باقر قاليباف حسگرهاي نظارتي‌شان دقيق مي‌شد در برابر فعاليت نجفي در زمان اضطرار زلزله تهران و همچنين حضور شائبه‌انگيزش در ستاد بحران و پيگيري وضعيت پايتخت سکوت اختيار کرده‌اند تا به خوبي نشان دهند که استانداردهاي دوگانه جناحي سياسي براي اين رسانه‌ها مطرح است. سکوت دامنه داري که در زمينه آلودگي هواي شديد تهران نيز شاهد آن بوديم.

دو خبري که از نجفي بدون رويت وي توسط خبرنگاران و عکاسان در رسانه‌ها منتشر شده است؛ يکي در اينستاگرام و ديگري به صورت تلفني
جالب اينجاست که در حادثه پلاسکو قاليباف که در قم به سر مي برد، دو ساعته خود را به محل بحران رساند اما در حالي که شرايط تهران پيش از اين در حالت بحران آلودگي به سر مي برد و اينک زلزله را نيز تجربه کرده است‌ و حضور فعالانه و ستادي شهردار تهران را براي در سطح شهر مي طلبد، اثري از نجفي در مديريت بحران تهران ديده نمي‌شود.
در زلزله کرمانشاه ( 22 آبانماه) که بخشي از جنوب تهران را نيز لرزاند نيز آقاي شهردار حضور منفعلي داشت و صبح روز بعد از زلزله به طور نمايشي به بازديد از ستاد بحران تهران رفت و اين تصاوير را نيز در کانال تلگرامي خود منتشر کرد اما روز بعد از زلزله 5 ريشتري تهران هنوز حتي يک تصوير هم از حضور شهردار در ستاد مديريت بحران که در گفتگو با رسانه ملي نجفي ادعا کرده، منتشر نشده است.

تصاوير حضور نجفي در ستاد مديريت بحران تهران که بيش از يکماه پيش (23 آبانماه) در کانالش منتشر کرد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است