Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیمان پورنصیری مدیر عامل شرکت عمران شهرک صنعتی لاهیجان در ابتدای این نشست گفت: راه اصلی شهرک صنعتی حداقل عرض را دارا است، مناسب برای عبور ماشین های سنگین باربری نمی باشد و اراضی اطراف آن نیز متعلق به مردم است ابتدا باید بر اساس قانون طرح تملک آن را تملک کنیم و آنرا تعریض کنیم این کار فقظ نیاز موقت مارا تامین می کند و در بلند مدت به مشکل بر می خوریم و حداکثر تعریض آن یک متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حداقل عرض لازم برای عبور دو ماشین سنگین هشت متر می باشد، افزود: راه اصلی شهرک جواب گو این نیاز نیست که با توجه به مدرسه و خانه های مسکونی می تواند خطر آفرین باشد.

او به تعداد بالای عبوری سواری های سنگین اشاره کرد که تعداد آن در شش ماه به بیست و یک هزار می رسد نشان دهنده اهمیت مسیر شهرک می باشد.
پورنصیری در ادامه با اشاره به تولیدات انبوه شهرک صنعتی لاهیجان و یکی از شهرک های مهم کشور، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی به یک راه اختصاصی نیاز دارد و طرح و برنامه ریزی در سال های گذشته مکاتبه و اعتبار لازم سهم فرمانداری اماده شده و سهم شهرک لاهیجان هم اماده می با شد و اگر راهداری و شهرداری همراهی لازم را انجام دهند به کمک فرماندار، نماینده مجلس و شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اجرایی خواهد شد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی