Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:14:17 GMT

چهارمین دوره آموزش تئوری مربیگری درجه 3 برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۹۱۵۷

چهارمین دوره آموزش تئوری مربیگری درجه 3 برگزار شد

چهارمین دوره آموزش تئوری مربیگری درجه 3 به همت گروه تربیت بدنی و با همکاری هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی و اداره کل تربیت بدنی استان به مدت پنج روز و با حضور 140 نفر از دانشجویان علاقمند در قالب 60 ساعت آموزشی برگزار شد.

به گزارش آنا، داوطلبان این دوره آموزشی پس از مطالعه 13 درس از دروس پایه و با همراهی اساتید گروه تربیت بدنی آموزشکده سما در آزمون پایانی که در سالن اجتماعات آموزشکده سما مشهد برگزار شد شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که در این آزمون امتیاز لازم را کسب کنند گواهینامه معتبر از اداره کل تربیت بدنی و هیأت ورزش های همگانی استان دریافت می کنند.

دوره تئوری مربیگری، پیش نیاز لازم برای گذراندن دوره های علمی مربیگری و داوری بسیاری از رشته های ورزشی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد