Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - نامه نیوز نوشت: میرتاج‌الدینی گفت: مطرح کردن مجدد شعارهای تند و حاشیه‎ای که موجب جذب مردم به سمت دولت و حمایت از آقای روحانی شده بود، ممکن است برخی از این افراد را راضی کند.

حسن روحانی در سخنرانی خود در اجلاس حقوق شهروندی، صحبت های جنجالی ایراد کرد که موجب شد بار دیگر شعارها و صحبت های ایام انتخابات تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرتاج الدینی نماینده سابق مجلس که زمانی حامی تمام قد سیاست های احمدی نژاد بود در درباره صحبت های رئیس جمهور و حواشی آن گفت: آقای روحانی هر از گاهی وارد حاشیه می شوند و آنها را برجسته می کنند. سخنرانی اخیر ایشان هم در خصوص حقوق شهروندی هم از این بیشتر حاشیه رفتن ها بود. گاهی ایشان کلیاتی را مطرح می کنند که، کسی با این کلیات مخالف نیست؛ ولی وقتی بر مصادیق دقت می کنیم، میبینیم وجود خارجی ندارد. کسی در این مملکت با حقوق شهروندی مخالف نیست؛ بیش از هر شخص دیگری خود رئیس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی باید پیگیر و مجری حقوق مردم و شهروندان باشند. کسی با این موارد مخالف نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه تا چه حد صحبت های رئیس جمهور تحت فشار جناح اصلاح طلب، مطرح شده است، گفت: این هم تحلیلی است که برخی از تحلیلگران سیاسی مطرح می کنند و جای تامل و اندیشیدن دارد. زمانی افراد وارد حاشیه می شوند که برای پاسخ به مطالبات اصلی، بخواهیم زمان بگیریم و جامعه را درگیر این حاشیه ها می کنیم. این امر را در عملکرد دولت شاهد هستیم. بر همین اساس هم هست که برخی پویش ندامت و پشیمانی -حداقل در میان گروهی از طرفداران دولت- توسط برخی از سلبریتی ها و برخی از چهره های سیاسی تشکیل شده است. الآن هم مطرح کردن مجدد شعارهای تند و حاشیه ای که موجب جذب آنها به سمت دولت و حمایت از آقای روحانی شده بود، ممکن است برخی از این افراد را راضی کند.

برخی در لباس روحانیت به شیعه ضربه می زند

انتخاب نوشت: حجت‌الاسلام‌ سید علی قاضی عسکر در جلسه توجیهی مبلغه های تبلیغی که در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: امروزه وضعیت جهان اسلام طوری بوده که باید فعالیت‌های زیادی در عرصه تبلیغ انجام شود، که اگر به نحو احسن کار نکنیم مشکلات بی‌شماری را در آینده خواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تأکید بر آفات گروه ملقب به شیعه انگلیسی عنوان کرد: در شبکه‌های ماهواره‌ای که این گروه در اختیاردارند، افرادی بالباس روحانیت مطالبی را بیان می‌کنند که انحراف آشکار به شمار می‌رود، به‌طوری‌که بسیاری از مطالب خرافی را مطرح می‌کنند و لطمه بزرگی به مذهب شیعه وارد می‌کنند که سبب شده دیدگاه مردم نسبت به تشیع خدشه‌دار شود.

قاضی عسکر گفت: برای انجام امور تبلیغی نیازمند مهارت‌هایی هستیم که گاهی مشاهده‌ شده که افرادی کار تبلیغی می‌کنند که قبلاً هیچ سابقه تبلیغی نداشته‌اند، همچنین دیده‌شده یک عده در ابتدای کار خود موفق بوده‌اند ولی بعد از گذشت مقطعی به انحراف کشیده شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه نباید مسائلی را مطرح کرد که با موازین عقلی سازگار نیست، گفت: چرا مسائلی گفته می‌شود که روی آن‌ها حساسیت وجود دارد، مسائلی مانند معدن تشیع در منابع طبیعی آسیب بسیار زیادی به دین و تشیع وارد می‌کند که همین مطلب سبب استفاده شبکه‌های معاند با اسلام برای دشمنی با دین می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت ابراز کرد: روایات و احادیث بی‌شماری وجود داشته که از محتوای زیبا برخوردار است که اگر این روایات به‌خوبی مطرح شوند سبب پیروی مردم از اهل‌بیت(ع) می‌شود، بنابراین باوجوداین منبع عظیم، نباید ما به روایاتی میل پیدا کنیم که سندیت متقن ندارند.

قاضی عسکر ادامه داد: امروزه بستر مناسبی فراهم‌شده که در علوم مختلف به تحقیق بپردازیم، اما چنانچه در یک حوزه خاص تسلط نداشته نباید وارد آن شویم، چراکه اگر این کار را انجام دهیم آسیب جدی بر باورهای مردم وارد می‌کنیم، همچنین برای تسلط بر مباحث مختلف، باید در حوزه‌های مربوطه تسلط و تخصص کسب کنیم.

27216

کلید واژه‌ها : حقوق شهروندی - روحانیت ، روحانیون ، طلاب - حسن روحانی - اصلاح طلبان - سازمان حج و زیارت -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی

برخی از فعالان رسانه‌ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی‌بی‌سی، با همراهی گروه‌های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار شدند.

به گزارش رسانه قوه قضائیه - میزان - به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.    دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.   گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استانداری لرستان: تعرض به سنگ قبر نیکا شاکرمی صحت ندارد قوه قضائیه: نامه پزشکی قانونی نیکا شاکرمی در فضای مجازی، جعلی است پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • معلمان سلبریتی که نمی‌شناسید!
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی