Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مأموران نیروی انتظامی استان گیلان در عملیات های جداگانه ای، محموله های قاچاق سیگار و لوازم صوتی خودرو در شهرستان های لنگرود و رودسر کشف و ضبط کردند.

به گزارش روز جمعه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رمضانعلی پورقاسم ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و 360 قطعه انواع لوازم صوتی خودرو از قبیل ضبط و باند خارجی قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به معرفی راننده 52 ساله این خودرو به مقام قضایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوع، موضوع را با پلیس در میان بگذارند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود گفت: ماموران انتظامی کلانتری 14 این شهرستان، حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت حامل سیگار مشکوک و در بازسی از آن، 113 هزار و 280 نخ سیگار قاچاق کشف کردند.
سرهنگ مجید نیکوئی با اشاره به دستگیری راننده خودرو که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، گفت: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و راننده به همراه اموال قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان های رودسر و لنگرود به ترتیب در 75 و 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.
خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی