Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا ناظمی دیروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چادگان اظهار داشت: مناطق بخش چناررود از مناطقی است که محرومیت در آن مشهود بود و با همکاری اردوهای جهادی در سال جاری شاهد پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در روستاهای این بخش بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برداشت آب غیرمجاز از رودخانه زاینده‌رود چالش‌هایی را به وجود آورده است، کشاورزان چهار محال و بختیاری به‌ راحتی از رودخانه زاینده‌رود آب برداشت می‌کنند ولی کشاورزان شهرستان چادگان حق برداشت آب را ندارند.

رئیس دادگستری شهرستان چادگان بیان داشت: پروژه انتقال آب از زاینده‌رود به بن و بروجن  با دستور قضایی متوقف‌ شده است، اینجا با کشاورزانی که برداشت غیرمجاز از رودخانه زاینده‌رود دارند برخورد قضایی می‌شود ولی با کشاورزان چهار محال و بختیاری هیچ برخورد قضایی نمی‌شود.

وی گفت: در شهرستان چادگان قمه‌زنی در ماه محرم انجام می‌شد اما مدت 4 سال است که قمه‌زنی در این شهرستان صورت نمی‌گیرد که این هم یکی از مسائل پیشگیری از وقوع جرم است.

علی باقرپور نیز در این نشست ابراز داشت: جرائم خشن در منطقه کم شده ولی اختلافات ملکی در شهرستان زیاد است که در این زمینه نیز در جلسات حضوری با طرفین نسبت به رفع اختلافات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان سرقت‌های ادوات کشاورزی در مزارع و چاه‌های بخش مرکزی و بخش چناررود شهرستان چادگان کم شده است.

دادستان شهرستان چادگان به مصرف مواد مخدر در شهرستان چادگان اشاره کرد و عنوان داشت: سن استفاده‌کنندگان از مواد مخدر در شهرستان به سنین پایین سرایت کرده است که انتظار داریم در جهت پیشگیری با همکاری نیروهای مردمی و مسؤولان تدابیری اندیشه شود.

ابوالقاسم تقیان مدیر اداره حقوقی سازمان آب منطقه‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه بیان داشت: 98 مورد شکوائیه در مورد حریم رودخانه و پائین‌دست رودخانه و برداشت غیرمجاز آب داشتیم.

وی گفت: دوگانگی برداشت آب از رودخانه زاینده‌رود توسط کشاورزان بسیار مشکل ایجاد کرده است که باید در این مورد تدابیری اندیشه شود که اختلافات بیشتر نشود.

مهدی اسدپور نیز در ادامه مطرح کرد: قومیت شهرستان چادگان در بخش مرکزی 90 درصد ترک هستند و در بخش چناررود نیز 90 درصد بختیاری بوده که در این دو بخش ساکن هستند.

وی افزود: همکاری و همدلی مسؤولان شهرستان باعث رونق فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شهرستان شده است که جا دارد از همه مسؤولان تشکر کنم که با تعامل و همفکری نسبت به رفع مشکلات شهرستان اقدام می‌کنند.

فرماندار چادگان در پایان مطرح کرد: با پایین رفتن آب رودخانه صخره‌هایی در بستر رودخانه به وجود آمده که نشان از بحران آب است.

محمدرضا قنبری نیز در ادامه جلسه اظهار داشت: بحران آب در منطقه وجود دارد که باید در زمینه ساماندهی آب مدیریت شود؛ در زمینه اراضی کشاورزی مرجع جهاد کشاورزی است که انتظار داریم جهاد کشاورزی با شرایط منطقه نسبت به نظارت بر اراضی بیشتر دقت کنند تا مشکلات اراضی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: از رئیس دادگستری چادگان می‌خواهیم با برنامه‌ریزی خوب نسبت به برگزاری همایش با حضور مسؤولان کشوری و مسؤولان دادگستری استان اصفهان و چهار محال و بختیاری در شهرستان اقدام کنند تا نسبت به رفع اختلاف مرزی اقدام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان در رابطه با ایجاد حسینیه در دادگستری شهرستان چادگان گفت: از رئیس دادگستری شهرستان چادگان تشکر می‌کنیم که فضای فرهنگی خوبی را در این دادگستری ایجاد کرد.

به گزارش فارس، با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان، رئیس دادگستری چادگان، فرماندار و مسؤولان شهرستان چادگان نمایشگاه آب‌ و خاک با رویکرد اتحاد، تدابیر پیشگیرانه در حوزه مسائل مربوط به آب در دادگستری شهرستان چادگان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/م

  جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی