Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران قهرمان مسابقات شد.

طرفداری- در مسابقات تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی آسیا در فیلیپین، تیم ایران به مقام نخست دست یافت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ششمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا در شهر تانوان فیلیپین با اجرای هنرهای انفرادی دومین روز خود را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز این مسابقات، ایران با فاصله امتیازی زیادی نسبت به عراق، عنوان نخست ماده تیمی را کسب کرد و در ادامه، ورزشکاران ایرانی در پنج ماده از شش ماده هنرهای فردی به قهرمانی دست یافتند.

میل‌بازی

مسابقات هنرهای فردی با رقابت تماشایی میل‌بازی آغاز شد؛ جایی که حمیدرضا کردی از ایران با کسب ۶۱۷ امتیاز قهرمان شد و پس از او عمار ابراهیم از عراق با ۴۶۶ امتیاز به عنوان دومی دست یافت.در این ماده، ورزشکاران فیلیپین و نپال، مشترکا سوم شدند.

 میل سنگین

در این ماده رقابت سنگینی بین امین شهریاری از ایران و رضا غالب از عراق وجود داشت اما در نهایت، نماینده ایران با ۲۶۱۰ امتیاز قهرمان شد و غالب عراقی با ۱۹۳۱ امتیاز دوم شد.مقام سوم مشترک در این ماده به نمایندگان تاجیکستان و کره‌جنوبی رسید.

سنگ

عنوان قهرمانی این ماده به فرید امینی از ایران رسید. او ۲۵۳ امتیاز کسب کرد. پس از امینی، زمان عابد از عراق با ۲۲۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.ورزشکاران تاجیکستان و هند در این ماده به صورت مشترک، سوم شدند.

چرخ تیز

قهرمان این ماده نیز از ایران بود؛ علی جلیل‌جو با کسب ۵۴۹ امتیاز در این ماده در مقام نخست قرار گرفت و جابر صبری، نماینده عراق با ۳۱۵ امتیاز دوم شد.ورزشکاران فیلیپین و سنگاپور در این ماده مشترکا سوم شدند.

چرخ چمنی

در این ماده، سید جلال صالحی از ایران با ۱۰۸۸ امتیاز قهرمان شد. پس از او و با فاصله زیاد، یاسر مروان از عراق با ۳۳۴ امتیاز دوم شد.ورزشکاران نپال و فیلیپین هم به صورت مشترک در این ماده سوم شدند.

کباده

در آخرین ماده مسابقات هنرهای فردی، جابر صبری از عراق با ۶۰۶ امتیاز وارائه نمایشی حیرت انگیز قهرمان شد و زن خطر را برای تیم ایران به صدا دراورد، حمیدرضا کردی نماینده ایران با ۳۰۵ امتیاز دوم شد و مقام سوم مشترک به ورزشکاران نپال و هند رسید.

 ایران به مقام نخست مسابقات تیمی رسید

همچنین در نخستین روز مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا در شهر تانوان فیلیپین، تیم ایران در ماده تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای با ۷۱۶ امتیاز به مقام نخست دست یافت. نمایش تیمی ایران با تشویق حاضران ورزشگاه همراه شد.در این ماده همچنین تیم عراق - که عملکردی زیبا و تماشاگرپسند داشت - با ۵۶۴ امتیاز نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترکا به فیلیپین (۲۸۲) و نپال (۲۲۳) رسید.

ششمین دوره رقابت های آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی  با حضور 15 کشور و به میزبانی فیلیپین در شهر زیبای تانوان در نخستین روز خود شاهد رقابتی تنگاتنگ بود و تماشاگران از نوا و زنگ مرشد به وجد آمده بودند.

فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و اکنون ۸۵ کشور در پنج قاره عضو این فدراسیون هستند و در حوزه ورزش زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند. محسن مهرعلیزاده از ابتدا تاکنون ریاست این فدراسیون را عهده‌دار است.

لازم به ذکر است که  بهرام افشارزاده، مشاور عالی در امور اجرایی فدراسیون، به عنوان نماینده فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و همچنین لی های سونگ رئیس  کره ای کنفدراسیون آسیایی در این مسابقات حضور دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد