Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی قربانی مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به حذف عبارت اشهد ان علیا، ولی الله در کتاب احکام دوم متوسطه پسران اظهار داشت: این کتاب از سوی معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان تهیه و چاپ شده و متاسفانه این ذکر در آن به اشتباه حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقاد مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این رابطه عنوان کرد: در این راستا آموزش و پرورش به علت وقوع این اتفاق از مردم و دانش آموزان پوزش خواسته و عذرخواهی می‌کند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: مدیر کل آموزش و پرورش استان دستور دادند که با مسببان این اتفاق برخورد شود و کتاب‌ها نیز از سطح مدارس جمع آوری و اصلاح شوند.

انتهای پیام/م

اشهد ان علیا ولی الله ازیک کتاب درسی حذف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش هزار خانواده مهمان آموزش و پرورش لرستان

ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش لرستان گفت: شش هزار خانواده از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ مهمان آموزش و پرورش استان بودند.

علی احمد دریکوند هفتم فروردین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تعداد شش هزار و ۲۱ خانواده مهمان لرستان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان بودند.

وی بیان کرد: تعداد اقامت نفر روز این مسافران ۵۷ هزار نفر روز بوده است.

دریکوند به آمار اسکان شب گذشته نیز اشاره کرد و افزود: تعداد ۳۵۳۳ نفر در ششم فروردین در مدارس، اردوگاه‌ها و خانه های معلم استان پذیرش و اسکان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • شش هزار خانواده مهمان آموزش و پرورش لرستان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند