Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای اشتغال شهرستان ایذه در حالی با حضور استاندار خوزستان و نماینده ایذه و باغملک در حال برگزاری است، که به دستور فرماندار این شهرستان، از ورود جمع کثیری از خبرنگاران جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، جلسه شورای اشتغال شهرستان ایذه امروز با حضور استاندار خوزستان و نماینده ایذه و باغملک در حالی برگزاری گردید که از صبح امروز جمعه اول دی ماه، خبرنگاران جهت پوشش خبری جلسه شورای اشتغال قصد ورود به فرمانداری داشتند اما حراست فرمانداری ایذه اعلام نمود که سرپرست جدید فرمانداری ایذه دستور داده است در این جلسه فقط دو خبرنگار حضور داشته باشند که این تصمیم باعث تعجب خبرنگاران رسمی خبرگزاری معتبر از جمله ایلنا، برنا، فارس، تسنیم، ایرنا، پایگاه خبری عصر ایذه و عصر جهان شد که در بیشتر جلسات مختلف فرمانداری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل از مباحث مطرح شده در جلسه ی امروز و تصمیمات اتخاذ شده، هیچگونه اطلاعی در دست نیست.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد