Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، روزنامه نگار آمریکایی تاکید کرد بسیاری از کاردینال‌ها از کودکان در برابر تعرض جنسی دفاع نمی‌کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، والتر رابینسون نویسنده نشریه بوستون گلوب و رئیس تیم خبری افشا کننده آزار جنسی کودکان توسط کشیش ها کلیسا، درباره مرگ برنارد لاو کاردینالی که تلاش کرد بر رسوایی‌های اخلاقی کشیشان سرپوش بگذارد گفت: شاید مرگ او تا حدودی التیامی بر درد و رنج قربانیان آزار جنسی کشیش ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من که سرپرستی تیم تحقیقات درباره آزار‌های جنسی کودکان را به دست کشیشان برعهده داشتم و تلاش‌های ما سبب توجه بیشتر واتیکان به این مسئله شد، این خبر نسبتا خوبی است زیرا یادآور تلاش‌هایی است که در نهایت نتیجه بخش بود. متاسفانه در کلیسا برخی افراد که خودشان صلاحیت اخلاقی ندارند اداره امور را در دست دارند و در سایه مدیریت آن‌ها کاردینال‌ها و کشیشانی پرورش می‌یابند که دچار انحرافات اخلاقی می‌شوند. متاسفانه مردم عادی و قربانیان چنین افرادی برای دفاع از خود قدرتی ندارند و به همین علت هم به راحتی هدف سوء استفاده افراد باقدرت و نفوذ در کلیسا‌ها می‌شوند. بسیاری از قربانیان از ترسشان صحبتی نکرده اند. به نظر من در چهارصد سال تاریخ کلیسای بوستون هیچ فردی به بدی کاردینال برنارد لاو نبوده است، او کسی بود که به بالاترین درجات در کلیسا رسید، اما آبروی کلیسا را برد. کلیسا وظیفه دفاع از کودکان را داشت، اما او از کشیشانی دفاع کرد که از کودکان سوءاستفاده کرده بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهدا جان خودشان را تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و برزگ ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در مراسم تشییع شهید گمنام در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند، آنها رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما، شهدا جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان را تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرات تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان بیان کرد: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است، چراکه باب شهادت همیشه باز است و هر لحظه ممکن است ماموران ما در انجام ماموریت‌ها توسط معاندین، مجرمین و بزهکاران به شهادت برسند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم