Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سرلشکر علی بن عبدالله القحطانی، مدیر دفتر امیر سابق منطقه ریاض که چهارم نوامبر بازداشت شده بود، زیر شکنجه ماموران سعودی جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، گفته می‌شود وی که عضو نیروهای گارد پادشاهی بوده است از زمان بازداشت در معرض شکنجه Torture روانی و جسمی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع عربستانی اعلام کرد: القحطانی تا زمان مرگش بر اثر شوک الکتریکی، در معرض انواع شکنجه‌های شدید قرار گرفته بود به گونه‌ای که خانواده‌اش در زمان دریافت جسدش به سختی توانستند هویت او را تشخیص دهند.
اخیرا به دستور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان کمپین گسترده‌ای برای بازداشت شاهزادگان و مسئولان سابق و کنونی به راه افتاده که به گفته ولیعهد هدف از این کمپین مبارزه با فساد است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کارشناسان سازمان ملل متحد در گزارشی به ابعاد هولناکی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اشاره کردند.

کارشناسان سازمان ملل متحد اعلام کردند: روی پیکرهایی که در گورهای دسته‌جمعی دو بیمارستان ناصر و شفا در برهه اخیر پیدا شدند، علائم شکنجه پدیدار شده است. همچنین برخی موارد احتمالیِ زنده‌به‌گورشدن افراد نیز دیده شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: نسبت به گزارش‌های پیاپی از تعرض جنسی و خشونت علیه زنان، دختران و بانوان اسیر نزد نیروهای اسرائیلی ابراز انزجار می‌کنیم.

کارشناسان سازمان ملل متحد بیان کردند: کابینه اسرائیل در موارد پیاپی در اجرای تحقیقات مستقل، سالم و کارآمد در خصوص جنایت‌های اعلام‌شده ناکام بوده و شکست خورده است.

در ادامه این گزارش ذکر شده است: ما نسبت به هدف قراردادن زنان از سوی اسرائیل با چنین حملات وحشیانه، کورکورانه و نامتناسبی، احساس وحشت می‌کنیم.

این کارشناسان تاکید کردند: روزانه بیش از ۱۸۳ زن بدون هرگونه ماده مُسَکنی زایمان می‌کنند. این در حالی است که صدها نوزاد نیز به دلیل کمبود برق برای راه‌اندازی دستگاه انکوباتور نوزاد (دستگاه نگهداری از نوزادان نارس) جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 6098694

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!