Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@22:16:39 GMT

چرا نیچروان بارزانی عربی صحبت نمی‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۱۶۹۱

خرداد: خبرگزاری 'المعلومه' عراق در یک نکته سنجی این سوال را بعنوان تیتر خود انتخاب کرده است که چرا نیچروان بارزانی هیچگاه از زبان عربی در صحبت های استفاده نمی کند.
 
به گزارش خرداد از ایرنا، این خبرگزاری به بهانه نشست خبری نیچروان بارزانی روز پنجشنبه در اربیل پس از بازگشت از رسمی به آلمان، نوشت: نیجروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق هیچگاه در اظهارات و نشست های مطبوعاتی اش به زبان عربی صحبت نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
المعلومه سپس نوشت که بارزانی امروز در کنفرانس خبری خود به این سوال پاسخ داده و گفته است که زبان عربی را به خوبی می داند اما به دلیل 'مصلحت یکپارچگی عراق' به این زبان صحبت نمی کند.
 
وی گفت: من زبان عربی را به خوبی می فهمم اما به دلیل مصالح عراق و یکپارچگی آن تلاش می کنم به زبان کردی سخن بگویم.
 
المعلومه نوشت کار نیچروان بارزانی حتی بر خلاف دیگر مسوولان کردی همانند مسعود بارزانی رئیس سابق اقلیم کردستان عراق است که ابایی از سخن گفتن به زبان عربی ندارند. برچسب ها: نیچروان بارزانی ، عربی ، کردستان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد

به گزارش همشهری آنلاین، البخیتی با انتشار پیامی تأکید کرد: «در زمانی که یمن و شام (لبنان و سوریه) مشغول جنگ با دشمن صهیونیستی هستند، عربستان با حضور وزیر خارجه آمریکا، نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس را برگزار کرد تا ائتلاف عربی برای حمایت از امنیت اسرائیل تشکیل دهد.

کد خبر 848215 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان یمن و عربستان

دیگر خبرها

  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق