Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@17:07:28 GMT

دستگیری تروریست خطرناک

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۱۷۶۴

دستگیری تروریست خطرناک

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ عبدالباسط امون به همراه ده تروریست تکفیری دیگر در منطقه عرسال لبنان توسط نیروهای اطلاعات ارتش لبنان بازداشت شدند.
امون مسئولیت تهیه و تجهیز خودروی بمب گذاری شده و تحویل آن به قتییبه الساطم عامل انتحاری فاجعه تروریستی سال 2014 در خونه جنوبی بیروت حاره حریک را داشت که به شهادت پنج غیر نظامی و زخمی شدن ده ها نفر منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از چهار سال پیش و با ورود گروه های مختلف تروریستی از جمله جبهه النصره و داعش مناطق شرقی لبنان کاملا نا امن و شهرهای مختلف به ویژه بیروت شاهد انفجارهای تروریستی متعددی بود
اما تابستان امسال به همت نیرو های حزب الله ارتش سوریه و لبنان ابتدا تروریستهای جبهه النصره و سپس تکفیری های داعش از مناطق شرقی لبنان بیرون رانده شدند و کل نوار مرزی سوریه و لبنان از گروه های تروریستی و تکفیری پاکسازی شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!

بازدید 11 تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت و ترور می‌زد. حالا ویدیویی از اعترافات همدست گرگین و عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان منتشر شده که می‌گوید برای تمام کشتارها فقط یازده میلیون تومان پول گرفت. اظهارات تکان دهنده این تروریست که خیلی ریلکس درباره جنایات صحبت می‌کند را می‌‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا