Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن بداند که نمی تواند به روندی ادامه دهد که آزادانه و امن از ذخایر منطقه بهره برداری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر جمعه در مراسم رونمایی 7 کتاب در نیروی دریایی سپاه با اشاره به روند صعودی کینه ورزی و دسیسه چینی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمنانی که تخم کینه و دشمنی می کارند مطمئن باشند محصولی جز کینه، نفرت و دشمنی برداشت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه، گفت: ما ملت و کشور ضعیف و دست و پا بسته و بی ریشه ای نیستیم که دشمن انتظار داشته باشد در برابر اقدامات کینه توزانه اش، پاسخی غیر از تسلیم و لبخند و تمکین نداشته باشیم.

دریادار پاسدار علی فدوی گفت: دشمن بعد از دوران جنگ تحمیلی، امروز دوباره همه شرایط جنگی علیه انقلاب اسلامی را برقرار کرده و فقط مرحله تیر و تیرکشی آن باقی مانده است. 

وی خاطر نشان کرد: دولت و ملت ما در روند انقلاب اسلامی زیر بار نظام سلطه و مناسبات ظالمانه حاکم بر آن نرفته و نخواهند رفت.

سردار فدوی اظهار داشت: دشمن بداند که نمی تواند به روندی ادامه دهد که آزادانه و امن از ذخایر منطقه بهره برداری کند و سرمایه حاصل از آن را بدون هیچ مانع و محدودیتی علیه ما و انقلاب اسلامی به کار گیرد و ما را تماشاگر و تماشاچی دست و پا بسته  ببیند.

گفتنی است در این مراسم که ناوسالار پوررضایی معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه و تعدادی از پژوهشگران جوان نیروی نیز حضور داشتند، از هفت عنوان کتاب با موضوع تجربیات فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های آفند و پدافند دریایی، موشک های دفاعی و بازدارنده ساحل به دریا، دریا به ساحل و همچنین دریا به دریا، بهداری رزم، آماد و پشتیبانی و همچنین تعمیرات و نگهداری رونمایی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی