Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، نمایش «شرقی غمگین» نوشته سجاد افشاریان و کارگردانی سعید زارعی که از مرداد تا مهر ماه در تماشاخانه پالیز به صحنه رفته بود، قرار است مجددا از سوم دی ماه در تماشاخانه شهرزاد به صحنه برود.

این اثر نمایشی داستان ۲ دانشجوی انصرافی رشته ادبیات است که یکی از آنها که به علی‌عشقی معروف است ۲ سال به دلایل مختلف پایش را از خانه بیرون نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نتوانسته رفتن محبوبش را تاب بیاورد و خودویرانگری را انتخاب کرده است ...

سجاد افشاریان و سید هومن شاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مدیر اجرا: میثم نوروزی، دستیار کارگردان و برنامه ریزی: محمود حسینی، مدیران صحنه: میترا یزدی، آیناز موسایی، طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح صدا و موسیقی: آرش والی، ساخت دکور و طراح نور: مسعود رنجبر شیرازی، طراح آنونس و ویدئو: علی زندیه، طراح گرافیک: رضا چاووشی، تبلیغات فضای مجازی: آرین امیرخان، تبلیغات محیطی: وحید خدادادی، روابط عمومی: امیر قالیچی، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، عکس: مهدی سادیگی، نوید غفاری، آرمین مقدم، گلدیس نمازیان.

نمایش «شرقی غمگین» به مدت ۲۰ شب از سوم دی ماه ساعت ۱۸:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

501

شرقی غمگین سجاد افشاریان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور