Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرتیپ دوم دکتر شهنام بابلی رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از وقوع زلزله در تهران، برابر دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیم‌های پزشکی نیروی زمینی ارتش با برپایی چادرهای امداد و درمان در کوی سازمانی شعبانیه، امیرالمومنین و اداره بهداشت و درمان در آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از حادثه دلخراش زلزله در کرمانشاه تجربه بسیار بالایی را کسب کردیم افزود‌: حادثه زلزله خبر نمی‌کند، ولی نیروی زمینی ارتش را از لحظه وقوع زمین لرزه در تهران تمامی بیمارستان ها، کادر پزشکی و تیم های امداد و نجات را در حال آماده باش قرار دادیم و اگر خدای ناکرده اتفاقی پیش آید با تمام قوا در خدمت ملت فهیم خواهیم بود.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جیره‌های مواد غذایی اعم از آب معدنی، کنسرو ، خرما و ... را تهیه و به عنوان جیره اضطرار نگهداری می‌کنیم.

بابلی همچنین تصریح کرد: چهل تخته چادر گروهی، چندین دستگاه آمبولانس، اتاق‌های عمل صحرایی و تیم تجهیزات پزشکی آماده هر نوع خدمات دهی خواهند بود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • فواید و خواص آب سیب‌زمینی
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است